[OSCar] Te koop! Allermooiste

Ik weet zeker dat die gasten in Japan 'm ook wel kwijt raken. FX music control in Engeland is bijvoorbeeld ook niet goedkoop, maar die verkopen alleen compleet opgepoetste, smetteloze gereviseerde bakken met garantie. En veel van hun klanten zijn popsterren en grote studio's, en die kan het geen fuk schelen of ze 150% betalen voor 'n beetje service, zekerheid, en 'n mooi opgepoetste synth. Die gaan echt niet de tweedehands markt afschuimen om 'n rug te besparen.

En als ik de loterij win bestel ik direct bij FX in engeland 'n 'sycamore-case' minimoog en 'n Oscar etc. Het is natuurlijk zuur voor ons gewone stervelingen, maar die gasten hebben heus wel 'n markt.

Origineel geplaatst door lo-fi
Ik weet zeker dat die gasten in Japan 'm ook wel kwijt raken. FX music control in Engeland is bijvoorbeeld ook niet goedkoop, maar die verkopen alleen compleet opgepoetste, smetteloze gereviseerde bakken met garantie. En veel van hun klanten zijn popsterren en grote studio's, en die kan het geen fuk schelen of ze 150% betalen voor 'n beetje service, zekerheid, en 'n mooi opgepoetste synth. Die gaan echt niet de tweedehands markt afschuimen om 'n rug te besparen.

En als ik de loterij win bestel ik direct bij FX in engeland 'n 'sycamore-case' minimoog en 'n Oscar etc. Het is natuurlijk zuur voor ons gewone stervelingen, maar die gasten hebben heus wel 'n markt.

Klopt helemaal. Een vriend van me (van het type ik trek even een blik geld open) heeft daar o.a. een Elka Synthex vandaan. Die werd dus bezorgd in een GIGANTISCHE houten kist en was echt gewoon helemaal smetteloos. Je kunt ze dus ook gewoon bellen zo van "Ja, ik zoek eigenlijk nog een Matrix-12" en ze zoeken en vinden er eentje voor je.

Kwaliteit en service, maar daar betaal je idd wel voor. Zeker tegenwoordig in deze wegwerp-maatschappij.

Het leveren van kwaliteit en service werd vroeger ook beloond. Daar kreeg je als winkelier
trouwe klanten van. Maar ja, als ze de eerstvolgende keer toch weer naar een dozenschuiver
hollen omdat die een paar tientjes goedkoper is...
Geloof me, ik kan er van meepraten. :(

Origineel geplaatst door david75

dus de oscar kickt de ass van de cs1x ????

:kroon:

Sorry! hoor David! Met alle respect!!!:D

Maar deze stelling/vraag vindt ik echt niet van deze tijd/niveau!:confused:

Weet je uberhaupt wel wat een OSCar is?:confused:

Zo, ja? Dan moet je weten dat een OSCar gewoon totaal niet te vergelijken valt met een cs1x!!!:(

Het is gewoon een totaal andere synth (die eigenlijk met geen enkele andere is te vergelijken)

Geef je mij 100 cs1x? Die OSCar krijg je niet!

Nogmaals! Dit is niet lullig bedoelt! Maar het klopt gewoon niet!:biertje:

Rustig Mangina,

Dit is òf 'n geintje, of hij bedoelt de SE1-X van Studio Electronics. Die zou je nog met de oscar kunnen vergelijken, hoewel er enorme verschillen tussen deze twee bakken zitten.

De enige overeenkomst die 'n CS1x met deze twee bakken heeft is dat ie geluid maakt. Maar dat doet 'n grasmaaier ook.

Origineel geplaatst door Mangina

Sorry! hoor David! Met alle respect!!!:D

Maar deze stelling/vraag vindt ik echt niet van deze tijd/niveau!:confused:

Weet je uberhaupt wel wat een OSCar is?:confused:

Zo, ja? Dan moet je weten dat een OSCar gewoon totaal niet te vergelijken valt met een cs1x!!!:(

Het is gewoon een totaal andere synth (die eigenlijk met geen enkele andere is te vergelijken)

Geef je mij 100 cs1x? Die OSCar krijg je niet!

Nogmaals! Dit is niet lullig bedoelt! Maar het klopt gewoon niet!:biertje:

hij was ook uitermate cynisch bedoeld, ik haat de cs1x,
het was een GRAPJE
!!!

Origineel geplaatst door david75

hij was ook uitermate cynisch bedoeld, ik haat de cs1x,
het was een GRAPJE
!!!

Oke dan! Ik schrok al! Dacht ff dat ik op www.bartsmit.nl zat!:D

Natuurlijk

Natuurlijk

Ja natuurlijk, doet oscar dat.

ik heb laatst zo'n Pianola gehad die doet volgens mij een beetje het zelfde met jouw Yamaha..

Maar met al dat lange praten is die oscar toch allang met vakantie..? of zie ik het soms verkeerd.

heeft iemand nog kleren voor deze mod?

Back