VSTi Rob Papen Synth

Ooz - Er zitten natuurlijk maar een 'paar' presets in de demo versie...

Deze komen in een mapje

Deze komen in een mapje

Hoi,

In de demoversie zitten natuurlijk niet alle DSF presets (namen).
Ik zal deze in een mapje zetten en appart posten.

Moet ze even uit de 550 presets plukken :L

Later,
Rob
:okdan:

Ik heb er net even mee geklooid en hij klinkt erg mooi, vooral lekkere filters en de effecten mogen er ook wezen. Zaten een paar hele interessante presets tussen, maar over het algemeen klonken ze meer "bruikbaar" dan dat je er echt steil van achterover sloeg. Ik neem trouwens aan dat er ook een manier is om wat gemakkelijker presets te kiezen dan één voor één de hele lijst door te lopen? Da's natuurlijk niet echt handig al wil je een bepaalde preset in één keer hebben.
Ehm, verder...ziet er mooi uit qua interface, hoewel ik qua indeling nog wel wat veranderingen zou willen zien, ik heb bijvoorbeeld veel liever zowel de filter als de amp envelopes tegelijk op het scherm, i.p.v. allebei de effecten.
Verder is mooi de toevoeging van digitale waveform oscillators, zodat het geheel niet te zeer gevangen blijft in het "virtual analog" gebeuren waar we er al ziljoenen van hebben. En hij kost ook nog eens heel weinig CPU power.
En dan natuurlijk de prijs...koopje! :)

Klinkt goed ! Net even snel een paar triton arps afgespeeld op de albino, en dat klinkt zeer lekker ! Verder aparte filters, en voor een softsynth goed overzichtelijk. Kan ik gewoon geld op een rekeningnummer overmaken Rob ? En welk nummer ? Dit is echt weer eens een goede softsynth die iets toevoegt. :walker:

Origineel geplaatst door Niels
Klinkt goed ! Net even snel een paar triton arps afgespeeld op de albino, en dat klinkt zeer lekker ! Verder aparte filters, en voor een softsynth goed overzichtelijk. Kan ik gewoon geld op een rekeningnummer overmaken Rob ? En welk nummer ? Dit is echt weer eens een goede softsynth die iets toevoegt. :walker:

Thanx.
Click op [buy now] en je gaat naar een ShareIt voor de bestelling.
Bij wijze van betalen kun je kiezen hoe je het wilt doen.

Rob

Origineel geplaatst door King of Snake
Ik heb er net even mee geklooid en hij klinkt erg mooi, vooral lekkere filters en de effecten mogen er ook wezen. Zaten een paar hele interessante presets tussen, maar over het algemeen klonken ze meer "bruikbaar" dan dat je er echt steil van achterover sloeg. Ik neem trouwens aan dat er ook een manier is om wat gemakkelijker presets te kiezen dan één voor één de hele lijst door te lopen? Da's natuurlijk niet echt handig al wil je een bepaalde preset in één keer hebben.
Ehm, verder...ziet er mooi uit qua interface, hoewel ik qua indeling nog wel wat veranderingen zou willen zien, ik heb bijvoorbeeld veel liever zowel de filter als de amp envelopes tegelijk op het scherm, i.p.v. allebei de effecten.
Verder is mooi de toevoeging van digitale waveform oscillators, zodat het geheel niet te zeer gevangen blijft in het "virtual analog" gebeuren waar we er al ziljoenen van hebben. En hij kost ook nog eens heel weinig CPU power.
En dan natuurlijk de prijs...koopje! :)

Thnx
Bruikbare presets, daar ben ik bekend mee geworden :D
Links en rechts naast de preset load zit [previous] en [next]. Hiermee kun je door het mapje scrollen.
De uiteindelijk versie heeft meerdere mappen.

Rob

er zat zelfs een 2e! mw3k3 preset bij

er zat zelfs een 2e! mw3k3 preset bij

naast de megatroid die in de full zit :D

nice!

ziet er goed uit en klinkt erg goed! en wie wilt er nou onbruikbare presets... :)
trouwens, de demo liep net wel vast na ongeveer 10 min., cubase sloot in 1 keer af, of is dat de bedoeling? :o: (ik gebruik een p3 1 ghz, cubase vst 5.1, m-audio audiophile 2496)

Gaaf!

Ben ook wel eens met de Alpha III bezig geweest en dat vond ik in weze al een potentieel sterke synth. Alleen het aantal patches was erg weinig om er een goede indruk van te krijgen.

Wat zijn de wezenlijke verschillen tussen de Albino en Alpha III eigenlijk? Het enige wat ik kan vinden is de kleur.

Maar door die 550 presets weet ik nu al zeker dat hij het waard is omdat het gewoon super klinkt.

hhrmm..

dat boze smileytje is wel erg boos...
kwas meer verdrietig. maar complimenten voor de sounds. ik ben zelf absoluut geen softsynther maar deze is wel lekker..
misschien dat ik toch 's naar een 2e hands laptop op zoek ga..

:)

nog een bugje (?)

bij doet de preset 'the great muffin bass' blijft ie bezig.............. zeg maar.
Het 'ACT'-lampje blijft oneindig branden. Het is niet zo dat ie geen note off stuurt want daarna switchen naar een andere preset geeft weer geen probleem. In FL3.5 uitgeprobeerd. Heb hier ff niets anders.........

Greetz

Edit: Of heb ik hier te maken met de PIV-bug, want hij heeft het bij meer presets????? :confused:

Origineel geplaatst door Bahamut
ziet er goed uit en klinkt erg goed! en wie wilt er nou onbruikbare presets... :)
trouwens, de demo liep net wel vast na ongeveer 10 min., cubase sloot in 1 keer af, of is dat de bedoeling? :o: (ik gebruik een p3 1 ghz, cubase vst 5.1, m-audio audiophile 2496)

zou wel humor zijn dat je tijdens je liveset een audio bericht krijgt na 10 minuten "this version is freeware. beeep"

hehe, hij lijkt hier idd heel erg op :)

Delta_III_PromoWeb.jpg

Hij klinkt inderdaad heeel erg goed, doet me denken aan de Virus Rob. Heb je daar je inspiraties uitgehaald ???

gr. Mario

Origineel geplaatst door King of Snake
hehe, hij lijkt hier idd heel erg op :)

Klopt. Echter de Albino heeft zeer belangrijke aanpassingen gehad zoals:
- Stereo Filters
- Saturation voor de Filters
- Noise Modulle
- Stereo Delay
- Envelope met loop functie
- Meer spectrum waveforms
- Andere kleuring van filters!! Met name de Silk filter.
- storable external controller settings.
enz enz enz...

And last but not least...550 RP Presets.

Tuurlijk hadden we de look nog wat kunnen wijzigen. Maar ik vond de GUI erg goed.
Ook had dat de release vertraagd.

Mocht je de extra features van Albino niet okay vinden en mijn presets helemaal niet. Dan is de Delta een erg gave synth!

Origineel geplaatst door mario
Hij klinkt inderdaad heeel erg goed, doet me denken aan de Virus Rob. Heb je daar je inspiraties uitgehaald ???

gr. Mario

Nou de Virus zit ook vol met RP sounds. ;)

Origineel geplaatst door draqoon
nog een bugje (?)

bij doet de preset 'the great muffin bass' blijft ie bezig.............. zeg maar.
Het 'ACT'-lampje blijft oneindig branden. Het is niet zo dat ie geen note off stuurt want daarna switchen naar een andere preset geeft weer geen probleem. In FL3.5 uitgeprobeerd. Heb hier ff niets anders.........

Greetz

Edit: Of heb ik hier te maken met de PIV-bug, want hij heeft het bij meer presets????? :confused:

Kun je even jouw PC set-up mailen en de software die je gebruikt. Zou niet weten wat het is.
Maar dan kan ik het doorsturen naar LinPlug.
Rob

Is dat zachte noise sweepje nou het enige nadeel aan de demo? Netjes hoor....je kunt in ieder geval blijven horen wat ie doet.

Origineel geplaatst door bikkel
Is dat zachte noise sweepje nou het enige nadeel aan de demo? Netjes hoor....je kunt in ieder geval blijven horen wat ie doet.

en ik me de teering zoeken waar dat nou vandaan kwam.....durf het eigenlijk niet te bekennen...........

Back