Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Niels
Klinkt goed ! Net even snel een paar triton arps afgespeeld op de albino, en dat klinkt zeer lekker ! Verder aparte filters, en voor een softsynth goed overzichtelijk. Kan ik gewoon geld op een rekeningnummer overmaken Rob ? En welk nummer ? Dit is echt weer eens een goede softsynth die iets toevoegt.![]()
Origineel geplaatst door King of Snake
Ik heb er net even mee geklooid en hij klinkt erg mooi, vooral lekkere filters en de effecten mogen er ook wezen. Zaten een paar hele interessante presets tussen, maar over het algemeen klonken ze meer "bruikbaar" dan dat je er echt steil van achterover sloeg. Ik neem trouwens aan dat er ook een manier is om wat gemakkelijker presets te kiezen dan één voor één de hele lijst door te lopen? Da's natuurlijk niet echt handig al wil je een bepaalde preset in één keer hebben.
Ehm, verder...ziet er mooi uit qua interface, hoewel ik qua indeling nog wel wat veranderingen zou willen zien, ik heb bijvoorbeeld veel liever zowel de filter als de amp envelopes tegelijk op het scherm, i.p.v. allebei de effecten.
Verder is mooi de toevoeging van digitale waveform oscillators, zodat het geheel niet te zeer gevangen blijft in het "virtual analog" gebeuren waar we er al ziljoenen van hebben. En hij kost ook nog eens heel weinig CPU power.
En dan natuurlijk de prijs...koopje!![]()

(ik gebruik een p3 1 ghz, cubase vst 5.1, m-audio audiophile 2496)
Origineel geplaatst door Bahamut
ziet er goed uit en klinkt erg goed! en wie wilt er nou onbruikbare presets...
trouwens, de demo liep net wel vast na ongeveer 10 min., cubase sloot in 1 keer af, of is dat de bedoeling?(ik gebruik een p3 1 ghz, cubase vst 5.1, m-audio audiophile 2496)

Origineel geplaatst door King of Snake
hehe, hij lijkt hier idd heel erg op
Origineel geplaatst door mario
Hij klinkt inderdaad heeel erg goed, doet me denken aan de Virus Rob. Heb je daar je inspiraties uitgehaald ???
gr. Mario

Origineel geplaatst door draqoon
nog een bugje (?)
bij doet de preset 'the great muffin bass' blijft ie bezig.............. zeg maar.
Het 'ACT'-lampje blijft oneindig branden. Het is niet zo dat ie geen note off stuurt want daarna switchen naar een andere preset geeft weer geen probleem. In FL3.5 uitgeprobeerd. Heb hier ff niets anders.........
Greetz
Edit: Of heb ik hier te maken met de PIV-bug, want hij heeft het bij meer presets????? :confused:
Kun je 'm gewoon gebruiken en dan zeggen dat die ruisjes gewoon bij de muziek horenOrigineel geplaatst door bikkel
Is dat zachte noise sweepje nou het enige nadeel aan de demo?

Origineel geplaatst door bikkel
Is dat zachte noise sweepje nou het enige nadeel aan de demo? Netjes hoor....je kunt in ieder geval blijven horen wat ie doet.