Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mw3003
idd!
maar toch, voor sommige mensen kan dit aan de prijs zijn.
en voor sommige niet
Origineel geplaatst door robpapen
![]()
Very spammy indeed.
Wat betekent Mostatic ? Die vind ik wel leuk.
Zit nu op 355 presets voor de ....o......
De rest van de namen houd ik in het vakje...voorraad
Groetjes,
Rob![]()
) 
Origineel geplaatst door Tuur
Na de wat vervelende start zijn er toch wel een aantal lovende reviews verschenen...
linkje
Cheers!![]()
Origineel geplaatst door Mostatic
Zo eindelijk naar een half uur zoeken wat ik ook alweer heb geschreven kan ik eindelijk mijn antwoord aan Rob geven.
Mostatic = Mo + Static dus Veel Statisch.
Rob dit is de eerste VSTi synth die ik heb gehoord welke gelijk een dikke berg kracht uitstraald. Echt mijn complimenten.
En dan luister ik nu via mijn internet PC waar een belachelijke soundblaster, nou ja blaster, in zit.
Dus voila, daar heb je het antwoord. (en je mag hem als naam gebruiken voor je patch, daar heb ik geen moeite mee)
p.s. Heb je niet een "Default" patch welke helemaal neutraal is? Dat zou wel handig zijn als je van scratch begint.
Origineel geplaatst door Ralf T
Is Ralf T-Bass niet een topnaam voor een vette bass(drum)-preset![]()

Origineel geplaatst door synthmann
ik heb de demo songs op internet geluisterd een paar keer en het klinkt echt heel vet. ik heb 0,0 verstand van soft synths omdat ik een echte hardware man ben, zelfs sequencen doe ik 80% hardware (XL-7 en MAQ16/3) en 20% met een oude cakewalk. Als iemand me die songs had laten horen en had gezegd dat het van een nieuwe waldorf was had ik het ook geloofd, klinkt echt geweldig. Van diep laag tot sprankelend hoog. Dus ik meteen de demo downloaden en naar de ".exe" zoeken maar ik kan er niks mee. Ik heb geen cubase vst.
Als ik de synth los kon gebruiken zou ik em zo kopen, want het is voor een habbekrats een berg vette sounds en een hoorbaar leuke synth. Wat kost het meest goedkope sequence pakket waar ik deze synth (meerdere malen) in kan gebruiken op mijn athlon 1200 winxp en dan ook als audio op kan nemen?
Origineel geplaatst door fuse
Er zijn idd verscheidene VST hosts. Sommige zijn alleen een VST host 'schil' en nog gratis ook.
Steinberg heeft pas VST rack uit. Dan kun je al die softsynths (dus ook Albino) inzetten en via midi of VST link aansturen.
Dus ook als je graag met hardware sequencer sequenced kun je Albino gebruiken. Heb je wel een computer/laptop nodig.

Origineel geplaatst door synthmann
WHOEHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in een meer puberale periode in mijn leven zou ik gezegd hebben: STRAKKE PLASSER!!!!!
echt vette sounds bijv "Notchion pad", AlbinoPlanet,Pad Silk, ,
ik ben een echte pad freak en beoordeel een synth meestal gewoon op pads maar ook Doktor assist bass, heerlijk!!!!!
echt geweldig!
ik moet wel zeggen dat ie in vergelijking met mijn juno60 minder warm klinkt maar Rob, het klinkt echt geweldig, ik heb een kwartier presets zitten flipperen en ik had nooit gedacht dat een pc met een stuk software als "hardware synth" naast mijn echte hardware synths zou gaan gebruiken.
De sounds klinken "instant bruikbaar"!!
Ik ga Albino zeker kopen, maar eerst nog ff uitzoeken welke vst host het beste werkt ivm latency en samenwerking met cakewalk (voor het opnemen van de hele mix uit de master out van de mixer).
ongekend, een nieuwe synth erbij voor maar 150 euro met nog altijd meer programmeergemak dan een eighties hardware synth, ongekend!
Origineel geplaatst door Shivah
rob ,ben impressed wat een vette synth petje af![]()