[track] - boegie woegie

:D ik vind t erg vet wat je hebt gedaan met die boogie
maar ik ik vind dat dat synth zuig geluidje wal wat naar de voorgrond mag komen op een gegeven komen.

ik ga m nog een keer luisteren
:yamaha:

Thanks man, dat zuig geluidje, ik hoop dat je de strings bedoelt, want dat staat ook nog op de todo list ;)

lekkere track, een beetje vaag allemaal. daardoor is het voor op de dansvloer eigenlijk net even te lastig. ik vind dit leuker dan het origineel!!

vooral die die snare over links en rechts (met ping-pong delay gok ik) klinkt erg lekker en profi.

dat bas achtige dingetje doet me heel sterk denken aan flore vs. prosper & balda "fithy criminal"

:okdan:

bliepbliep

Origineel geplaatst door bliepbliep
lekkere track, een beetje vaag allemaal. daardoor is het voor op de dansvloer eigenlijk net even te lastig. ik vind dit leuker dan het origineel!!

vooral die die snare over links en rechts (met ping-pong delay gok ik) klinkt erg lekker en profi.

dat bas achtige dingetje doet me heel sterk denken aan flore vs. prosper & balda "fithy criminal"

:okdan:

bliepbliep

Tjah had al het idee dat hij op somige plaatsen wegviel dak dacht, hmmm beter nu door kunnen gaan er staan mensen te dansen ;) thanks, :halleluja

heeej man daar op het einde werd ik idd een beetje duizelig hoor!
maar mag nog wel wat smeriger in het middejn
om hetwatt boegier te maken zecht mear...
:biertje:

Ah, dit is lachen zeg... :)
Gaaf gedaan met die zanglijn.

Back