Problemen met alle USB-MIDI devices..

qam

Nieuwkomer
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn laptop en mijn USB-MIDI apparaten. Ik heb er drie (een M-audio trigger finger, een M-audio Keystation 49e en een ESI keycontrol 25.) en ze worden maar niet herkend door mijn laptop

De ESI genoemde heb ik nu pas nieuw en heb ik geprobeert te instaleren, maar wat ik ook doe mijn laptop herkend hem niet. Ik heb de driver gewoon netjes gedownload en geïnstalleerd en dan zegt de driver dat ik het keyboard moet aansluiten en op "OK" moet drukken, maar dat werkt niet. Als ik op okay druk dan gebeurd er niets. Hij is dan niet vastgelopen, want ik kan wel andere dingen doen, maar dat keyboard word maar niet herkend ( ik heb het pas weer geprobeert omdat ik de ESI nieuw heb, maar hij pakt mijn andere twee apparaten ook niet. Hij heeft ooit mijn keyboard en Trigger Finger wel herkend.).

Ik heb verschillende mensen me laten helpen en drivers en alles geprobeert en het werkt maar niet en ik baal er best wel van dus ik vroeg me af of iemand me misschien kan helpen of adviseren.

Ik kan op aanvraag meer informatie verstrekken als dat helpt..

Met vriendelijke groeten qam

wat voor moederbord heb je
heb je iets van een USB splitter (1-->4)???
heb je een PCMCIA-USB kaart?

Ik heb een dell Inspirion 9300, géén spilitter (gewoon de usb ingangen direct op mijn laptop). En ik weet niet wat voor een kaart je bedoelt, maar ik denk dat ik het niet heb :P

1 andere mogelijkheid,
ga naar install hardware,
press eigenhandig zoeken,
verwijs naar .info, of
windows sys32,
laat zoeken,
en wordt gevonden,

Re: Problemen met alle USB-MIDI devices..

Origineel geplaatst door qam
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn laptop en mijn USB-MIDI apparaten. Ik heb er drie (een M-audio trigger finger, een M-audio Keystation 49e en een ESI keycontrol 25.) en ze worden maar niet herkend door mijn laptop

De ESI genoemde heb ik nu pas nieuw en heb ik geprobeert te instaleren, maar wat ik ook doe mijn laptop herkend hem niet. Ik heb de driver gewoon netjes gedownload en geïnstalleerd en dan zegt de driver dat ik het keyboard moet aansluiten en op "OK" moet drukken, maar dat werkt niet. Als ik op okay druk dan gebeurd er niets. Hij is dan niet vastgelopen, want ik kan wel andere dingen doen, maar dat keyboard word maar niet herkend ( ik heb het pas weer geprobeert omdat ik de ESI nieuw heb, maar hij pakt mijn andere twee apparaten ook niet. Hij heeft ooit mijn keyboard en Trigger Finger wel herkend.).

Ik heb verschillende mensen me laten helpen en drivers en alles geprobeert en het werkt maar niet en ik baal er best wel van dus ik vroeg me af of iemand me misschien kan helpen of adviseren.

Ik kan op aanvraag meer informatie verstrekken als dat helpt..

Met vriendelijke groeten qam

Kijk even of het device wel bekend is in windows:

Ga naar configuratiescherm/systeem/hardware/apparaatbeheer/
Check onder 'besturing voor geluid, video blabla'. Je zou daar een ESI device moeten zien.

Dude, daarnaast heb ik hier nog de tip van de dag, speciaal voor jou...
Doe jezelf en ons een plezier en investeer 15 minuten om 't fuckschaap-regeltje te leren:

http://nl.wikipedia.org/wiki/'t_Kofschip

Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels is de laptop een slordig half uur geleden opgehaalt en er word naar gekeken dus dat duurt nog even voor we kunnen kijken of het probleem zich nog steeds voor doet.

Helaas had ik geen internet dus heb jullie tips niet kunnen proberen, maar zal het meteen doen als de problemen zich weer voor doen.

hartelijk bedankt alvast.

Origineel geplaatst door qam
Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels is de laptop een slordig half uur geleden opgehaalt en er word naar gekeken dus dat duurt nog even voor we kunnen kijken of het probleem zich nog steeds voor doet.

"opgehaalt".......

:stupid

qam:
- 7 jaar, en fuckschaap regeltje nog niet op school geleerd
of
- 42 jaar, extreem hardleers, en mama schrijft de sollicitatiebrieven?

Bericht door een moderator:
Dit is geen taalforum.
Mensen corrigeren op hun taalfouten is echt onnodig en flauw, tenzij er werkelijk onleesbare onzin staat.
Verder gaarne ontopic blijven.

Back