MOOG CDX €100,- op MP

Deze dus:

Attachments

• 515_cordovox_cdx2.jpg
    515_cordovox_cdx2.jpg
    21,6 KB · Bekeken: 105
ziet er wel erg cult uit! super funky..Ben benieuwd hoe zwaar die is en of ik de sound bruikbaar vindt. Zo niet verkoop ik hem zelf weer...maar eerst maar eens afwachten...tis mn eerste orgel en tevens eerste moog...Iemand wel eens een cdx gehoord/bespeeld?

GR,

Chris

Schijnt een rukding te zijn dat op de naam Moog na, niks met Moog te maken heeft. Maar ja, dat wil niet zeggen dat je er geen geweldige muziek mee kan maken natuurlijk, de 'kenners' zeggen zoveel. Veel plezier er mee !

Ziet eruit als het orgel van Tony Montana...:halleluja :halleluja :halleluja

Gaaf ding man, is dat echt leder wat er omheen zit?

Iemand wel eens een cdx gehoord/bespeeld?

jja, ikke!
het orgel klinkt op zich wel OK maar de synth valt zwaar tegen qua sound en de mate van controle daarover. absoluut niet wat je van de naam Moog verwacht. IIRC is het fliter ook maar 12dB. En het synth-manueel speelt ook niet erg lekker. kortom: geen aanrader. nb: het is ook geen echte Moog maar een licentie-product

Maar qua design is het natuurlijk een enorme aanwinst voor iedere verzamelaar en 70's fan. Langharig oranje tapijt eronder, schrootjes aan de muur en je stijlkamer is compleet!

hahha idd...zo'n kuipstoel erbij:D
Had inderdaad gelezen dat het niet echt een moog moog moog is...maarja..dat boeit me niet.
Er zit een satelite in. leuk om te hebben. Heb analoge synths genoeg die erg goed klinken en vol met knoppen zitten.
Dit is een leuke aanvulling omdat ik nog geen orgel heb. een 70's analoge mono synth is altijd welkom. ik hou gewoon van die gare funk sound. Ik zie het zelf ook echt als een cult object waar ook nog eens moog op staat en een moog inzit.
Ik ben er nu al reuze blij mee..heb het vermoeden dat ik hem toch veel zal gebruiken omdat dat ding een aantrekkingskracht heeft....ff met de controlbridge van de entrprice jammen:D.

Als hij hier staat zal ik wat opnemen.

percies.
voor 100 euri kun je niet fout gaan, toch? dat is hij zeker wel waard, wel meer ook als het niet zo'n groot loeder was :)

cool het synth gedeelte heeft cv/gate..:) dan zou die eventueel ook nog lekker kunnen brullen als ableton het hem verteld!;) en dan lekker achter de cockpit kruipen om aan de sliders te kloten...jullie horen het zodra hij er staat zoals gezegd...Dit ding zit volgens mij ook in een clip van Jay K.

Nope ...het is een foto van internet...de staat is goed volgens de eigenaar....even afwachten hoe goed..ik knap hem zowizo waar nodig op. Hellemaal uitelkaar en schoon als het nodig is...is het zeker waard. Tis een echt cultbak mijner inziens. Wordt vervolgt....;)

Back