anoniempje
hobby knooier
Origineel geplaatst door sander
Hetzelfde OS als de MPC-2500
zijn er dan ook nog dingen die een mpc 2500 bijv wel kan die een mpc1000 niet kan ? ( afgezien van de extra outputs)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hetzelfde OS als de MPC-2500
Ik zie dat ik de uiteindelijke versie waar je iets voor moet betalen het opnemen van trackmutes wordt togevoegd. Dat is nog eens een top funktie!! Dan kan je dus lekker jammen en op gevoel met je mutes spelen en de boel allemaal opnemen. Ik vindt de mutes icm midi data altijd heel relax, omdat je dan een soort van nieuwe sequence maakt, aangezien je steeds een paar noten weglaat. Ook is song mode natuurlijk helemaal niet leuk, dus als je op deze manier een song kan opnemen is perfect!.
Origineel geplaatst door anoniempje
die nieuwe zwarte mpc + nog wat biedt die behalve de kleur ook nog meer, bijvoorbeeld vernieuwde hardware, en optionele mogelijkheden? of is de zwarte kleur de enige reden dat hij weer op 1000 euro is gezet ?
Origineel geplaatst door Thoraval
is dit een functie die wel in een andere MPC te vinden is? zo ja welke dan?
die nieuwe zwarte mpc + nog wat biedt die behalve de kleur ook nog meer, bijvoorbeeld vernieuwde hardware, en optionele mogelijkheden? of is de zwarte kleur de enige reden dat hij weer op 1000 euro is gezet ?

Origineel geplaatst door r.5
Dacht dat de harddisk installatie kit er standaard op zat...

Hier wat samples. Ik heb een hihat geladen en ga de verschillende noterepeat instellingen af. 1/8 1/8-3 1/16 1/16-3 1/32 en 1/32-3
Tegenwoordig kan je dus gewoon je noterepeat gebruiken als de mpc niet op play staat.
Ook is de hold funkltie al weer een tijdje terug.
http://home.worldonline.nl/~smeyer/os305hihatrepeat.mp3
De 1/16 speelt het langst.