Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Acidfever
Wat ik van mpc-forums heb begrepen is het een soort reverse engineered MPC2500 OS voor de MPC1000.
Gaat uiteindelijk iets van 25 dollar kosten.
Vraag me heel erg af of dit wel mag van akai! Maar wel een leuk initiatief!![]()
Mooi - maar is het origineel nog wel weer terug te zetten als het mis zou gaan? Da's het grootste issue. Ik neem aan dat ze de bootloader wel relatief intact houden, als dat misgaat zit je pas echt met een probleem.Origineel geplaatst door Acidfever
Wat ik van mpc-forums heb begrepen is het een soort reverse engineered MPC2500 OS voor de MPC1000.
Gaat uiteindelijk iets van 25 dollar kosten.
Qua support is het natuurlijk een ramp; je kunt slecht ondersteuning bieden aan iets wat je niet zelf gemaakt hebt en niet door en door kent.Vraag me heel erg af of dit wel mag van akai!
En knap gedaan. ARM-code reverse-engineeren en dan ook nog eens de bugs fixen, errug cool. Maar eens zien wat de bevindingen zijnMaar wel een leuk initiatief!![]()
.Origineel geplaatst door anoniempje
wat is nou met gemak eigenlijk de ladder? de mpc2500 zou tussen de 1000 en de 3000 inzitten waar moet ik dan de mpc2000 plaatsen , volgens mij worden die verschillen wel erg klein.
Goed, kun je wat over je ervaringen vertellen? Crashvrij? Geen rare dingetjes? Is het oude officiele OS makkelijk terug te zetten?Origineel geplaatst door primate_user
Je kan zonder probleem tussen de verschillende OS's switchen (dmv boot).
Ik heb OS 3.0 beta getest. Dit maakt van de MPC1000 echt wel een monster van een machine (gezien de prijs). Het enige wat nog ontbreekt voor mij zijn recordable track mutes.
Origineel geplaatst door Yoozer
Goed, kun je wat over je ervaringen vertellen? Crashvrij? Geen rare dingetjes? Is het oude officiele OS makkelijk terug te zetten?