JazzMann VCV killed my GAS Lid sinds 16 november 2002 Berichten 1.479 Locatie Antwerpen 13 juli 2006 #21 ik zou alleen limiten als je live gaat
P pal Mannelijk lid Lid sinds 29 augustus 2003 Berichten 1.880 Locatie amsterdam 13 juli 2006 #22 Wat ik altijd wilde hebben was een utopie, Een soort analoge compressor met midi presets. zodat je per track de beste compressie/mastering kunt hebben. De tc finalizer, drawmer masterflow, dbx quantum zijn de digitale versies. en lekker prijzig
Wat ik altijd wilde hebben was een utopie, Een soort analoge compressor met midi presets. zodat je per track de beste compressie/mastering kunt hebben. De tc finalizer, drawmer masterflow, dbx quantum zijn de digitale versies. en lekker prijzig
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 13 juli 2006 #23 Origineel geplaatst door FrankH En die middag en avond in Schoonhoven heeft de limiter het soms best even druk gehad Zie meer... Hehehe, 1 van de weinige keren dat ik bijna medelijden kreeg met de boxen,,..
Origineel geplaatst door FrankH En die middag en avond in Schoonhoven heeft de limiter het soms best even druk gehad Zie meer... Hehehe, 1 van de weinige keren dat ik bijna medelijden kreeg met de boxen,,..