Ik heb hier een JP8080 en een X-station (reMOTE 25 met upgrade) staan. De output van de JP8080 gaat naar de input van mijn X-station en van daar (via de digitale uitgang) naar mijn geluidskaart. Het probleem is dat ik erg veel ruis van de 8080 af hoor komen (niet allleen ruis, maar ook tikjes). Als ik 'm direct op mijn mengtafel aansluit dan is die ruis er niet meer, maar dan kan ik niet meer opnemen in Cubase. In de toekomst ga ik mijn mengtafel gebruiken om alles op te nemen, maar ik heb nu een tekort aan kabels, vandaar deze setup. Anyway, het zou toch leuk zijn als ik de inputs van mijn X-station uberhaupt kan gebruiken? 
Heeft iemand een idee waar het probleem zit? Is de ingang op die X-station gewoon bagger, of doe ik iets fout?

Heeft iemand een idee waar het probleem zit? Is de ingang op die X-station gewoon bagger, of doe ik iets fout?

Ik wist ook niet dat er speciale kabels voor balanced verbindingen zijn. Maar hier zal ik me eerst in gaan verdiepen, voor jullie hier mee lastig te vallen.