Wanted: Roland jp 8000(Toetsen Versie)

Status
Please reply by conversation.

djarnieb

Ingeburgerd
ik ben al enige tijd opzoek naar n 2e hands van de roland jp 8000, met toetsen (geen Rack Versie) mocht iemand em te koop willen aanbieden hou ik mij zekers aanbevolen. het liefst in de regio utrecht, want dat is makkelijk voor mij af te halen evt ......

kzat zelf te denken aan n budget van 500 tot 600 euro.

mocht iemand deze hebben en graag kwijt willen dan hoor ik het wel :D

mn email is:

arnaudbezemer@hotmail.com graag zo contacten......

alvast bedankt

greetz arnaud

thanx voor je tip ramoonus, maar bij alle gevallen van de links kan ik helaas niet meer op reageren, ik ben bang dat al die posts al gesloten zijn of verkocht op de een of andere manier ......

maar uiteraard blijf ik gewoone weg verder zoeken hoor :D

thnx arnaud

Origineel geplaatst door djarnieb
thanx voor je tip ramoonus, maar bij alle gevallen van de links kan ik helaas niet meer op reageren, ik ben bang dat al die posts al gesloten zijn of verkocht op de een of andere manier ......

maar uiteraard blijf ik gewoone weg verder zoeken hoor :D

thnx arnaud
je moet ze ook een berichtje sturen met de knoppen PB of EMAIL

Re: Wanted: Roland jp 8000(Toetsen Versie)

ik ben al enige tijd opzoek naar n 2e hands van de roland jp 8000, met toetsen (geen Rack Versie) mocht iemand em te koop willen aanbieden hou ik mij zekers aanbevolen. het liefst in de regio utrecht, want dat is makkelijk voor mij af te halen evt ......

kzat zelf te denken aan n budget van 500 tot 600 euro.

mocht iemand deze hebben en graag kwijt willen dan hoor ik het wel :D

mn email is:

arnaudbezemer@hotmail.com graag zo contacten......

alvast bedankt

greetz arnaud

Eerlijk gezegd vind ik de 8080 een stuk vetter klinken als de 8000.

owkj dan mss n optie om over na te denken. ik wilde de roland gebruiken voor mn trance hardcore hardstyle producties ...... en khad begrepen dat deze synth daar erg goed geschikt voor is

owkj dan mss n optie om over na te denken. ik wilde de roland gebruiken voor mn trance hardcore hardstyle producties ...... en khad begrepen dat deze synth daar erg goed geschikt voor is
Jazeker, maar de 8080 klinkt vetter (enkel rack) , heeft een prima vocoder en als je dan een klavier wil, misschien gewoon een aansluiten (dat is nu toch niet echt het duurste denk ik)?

Status
Please reply by conversation.
Back