Wat vinden jullie hiervan en....

Origineel geplaatst door klausito
Nee ben niet boos. Het smilie is boos...

Je mag best een andere uitvoering maken, maar pas als ik hem helemaal klaar heb. Anders komt dat niet mijn creativiteit ten goede.. dan hoor ik andere invloeden...

Weer vriendjes? :biertje:

Waren we ooit vijand dan?

RUK betekent dat het niet goed of slecht is, maar louter dat het mij niet kan bekoren. Mn mening maar.....

Van die invloed begrijp ik overigens totaal. Ik laat dat altijd wel gebeuren binnen een groepje eensgezinden. Wat we van elkaars uitvoering leuk vinden hergebruiken we solitair weer verder, en wat we ruk vinden, wordt eruit verwijderd. Vervolgens weer solitair knutselen. Sommige suggesties zijn wonderlijk gevonden door een ander. Soms ook totaal niet..
Krijg je olifantenhuid van...;)

Origineel geplaatst door Metroid
Opzich klinkt het niet vervelend maar neem aan dat je er nog wat mee gaat doen. Succes

Eeehhh het zal niet veel zijn. Hoogstens een maat uitknippen, naar 140 bpm stretchen en vervolgens kijken of er een tof akkoord bij gevonden kan worden. Da's 5 minuten bier drinken en je handen effe laten wapperen.

Thanx anyhow voor t succes wat je me toewenst:biertje:

Origineel geplaatst door RoZo
Eeehhh het zal niet veel zijn. Hoogstens een maat uitknippen, naar 140 bpm stretchen
Da's het punt juist, ik heb geen PC, dus een maat uitknippen en stretchen zegt me niets. 140BPM, dan hoef ik maar aan het knopje te draaien :) Maar ik wil geen dance nummer maken of zo. Ik vind dat down-tempo wel ok.

en vervolgens kijken of er een tof akkoord bij gevonden kan worden
Hey... nou doe je het nog... ;)

Uiteraard moet er nog veel aan gebeuren, tis slechts een basis. En 8 tellen is natuurlijk nog lang niet genoeg.

Moet eerst nog wat kabels binnenkrijgen.... zullen morgen wel komen, dan kan ik wat meer.

Da's het punt juist, ik heb geen PC, dus een maat uitknippen en stretchen zegt me niets. 140BPM, dan hoef ik maar aan het knopje te draaien :) Maar ik wil geen dance nummer maken of zo. Ik vind dat down-tempo wel ok.

Hey... nou doe je het nog... ;)

Uiteraard moet er nog veel aan gebeuren, tis slechts een basis. En 8 tellen is natuurlijk nog lang niet genoeg.

Moet eerst nog wat kabels binnenkrijgen.... zullen morgen wel komen, dan kan ik wat meer.

Joh, don't worry. Als ik zoiets doe, zet ik hem echt niet op de thread.
Ik experimenteer er gewoon op los. Ik verwacht ook niets er mee aan te kunnen vangen. Er zit maar één noot in, en de drum is gemixt met het synthgeluid, da's gerust geen ideale basis om iets mee te beginnen.....besides...
Ik heb zat eigen materiaal waar ik me beter mee bezig kan houden.

We houden wel effe contact via de persoonlijke berichten, ok? Je thread gaat anders compleet off topic. Daar wil ik niet schuldig aan zijn. :doei: I'm leaving.

Origineel geplaatst door RoZo
Ik experimenteer er gewoon op los. Ik verwacht ook niets er mee aan te kunnen vangen. Er zit maar één noot in, en de

1 noot???

Jij gaat nergens samples van maken :( denk aan het auteursrecht en vervolg eraan geven doe ik zelf wel.

:D
gayfight.gif

Origineel geplaatst door m.u.f.f
:D
gayfight.gif

:dubbel:

ps... leer jij maar eerst engels... ;)

Back