kan je de modular classic ook gebruiken als stepsequencer? ik weet dat er een stepsequencer in de editor zit en die heb ik dan ook wel eens gebruikt maar zou je draaiknoppen zo kunnen toewijzen dat iedere knop bv 1 step is?
Lijkt me wel erg prettig als dit zou kunnen....
kan je de modular classic ook gebruiken als stepsequencer? ik weet dat er een stepsequencer in de editor zit en die heb ik dan ook wel eens gebruikt maar zou je draaiknoppen zo kunnen toewijzen dat iedere knop bv 1 step is?
Lijkt me wel erg prettig als dit zou kunnen....
vind het ook al prima als ie de nm engine aanstuurt. als ik maar kan programmeren vanaf het paneel. Las net de manual en daar stond niets over knoppen toewijzen aan steps. ben bang dat het niet gaat!
Origineel geplaatst door ch9527 vind het ook al prima als ie de nm engine aanstuurt. als ik maar kan programmeren vanaf het paneel. Las net de manual en daar stond niets over knoppen toewijzen aan steps. ben bang dat het niet gaat!
btw ik hheb trouwens een tijdje terug een skin gemaakt voor ERA 2 die het (vind ik zelf) wat overzichtelijker maakt. Deze is gebaseerd op de standaard ERA 1 kleuren, want die donkere ERA2 interface vond ik zelf ook 3x niks.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.