soft analoge stijl sequencer ?

valt wel mee hoor :)
Het is wel zeer uitgebreid, maar je hoeft natuurlijk niet alle functies te gebruiken.

tall lad:

kan je de modular classic ook gebruiken als stepsequencer? ik weet dat er een stepsequencer in de editor zit en die heb ik dan ook wel eens gebruikt maar zou je draaiknoppen zo kunnen toewijzen dat iedere knop bv 1 step is?
Lijkt me wel erg prettig als dit zou kunnen....

Origineel geplaatst door ch9527
tall lad:

kan je de modular classic ook gebruiken als stepsequencer? ik weet dat er een stepsequencer in de editor zit en die heb ik dan ook wel eens gebruikt maar zou je draaiknoppen zo kunnen toewijzen dat iedere knop bv 1 step is?
Lijkt me wel erg prettig als dit zou kunnen....

De G1 kent geen midi output modules, toch?

vind het ook al prima als ie de nm engine aanstuurt. als ik maar kan programmeren vanaf het paneel. Las net de manual en daar stond niets over knoppen toewijzen aan steps. ben bang dat het niet gaat!

Origineel geplaatst door ch9527
vind het ook al prima als ie de nm engine aanstuurt. als ik maar kan programmeren vanaf het paneel. Las net de manual en daar stond niets over knoppen toewijzen aan steps. ben bang dat het niet gaat!

Als ik in de editor met de rechter muisknop op zo'n slider klik krijg ik gewoon de optie om daar een knob aan te hangen...

dat zou wel echt heel mooi zijn . nooit aan gedacht! en transponeren via midi. wow!

btw ik hheb trouwens een tijdje terug een skin gemaakt voor ERA 2 die het (vind ik zelf) wat overzichtelijker maakt. Deze is gebaseerd op de standaard ERA 1 kleuren, want die donkere ERA2 interface vond ik zelf ook 3x niks.

zie de KVR thread

plaatje

file

Laatst gewijzigd:
Cool, dat blauw oogt beter, doet me denken aan FT2 8~
gaat um eens proberen als ik thuis ben.

Back