alleen werken vind ik op dit moment niet leuk. Ik heb voor deze taartspie uit mijn muzikaal leven tal van trackjes liggen die niet af zijn, omdat ik er alleen aan zit te wroeten, geen direkte feedback heb, niemand om een lach en een traan mee te delen op dat moment
vandaar, wanted: a partner in crime
om wat te doen? leuke tracks te maken en mee naar buiten te treden. Ik doel op een 'fysieke' samenwerking. heb tal van vrienden/partners waar ik over internet mee werk en/of spordadich zie, maar dat is toch nog wat anders. wij nemen de producende rol, sleutelen aan tracks, al dan niet bijgestaan door sessiemuzikanten. later eventueel naar buiten treden met een liveset/djset als het vlot....
welk genre? alles wat goed klinkt (oh, hoe cliché, maar ik hoor echt véél graag) maar vooral gericht op electro achtige dingen en alles daarond. van zuiver pompende clubby 808's tot rokende kruisbestuivingen met andere genres à la Magnus.
'eisen': fucking talent, ervoor 200% voor willen gaan, een 'overeenkomstige smaak', creativiteit!, en love for music uiteraard! ik ben ondertussen wel wat gewoon, dus de lat ligt hoog, zei de pedante peetva
Wat klink ik toch hard, maar in feite ben ik een doodbrave hendrik hoor 
Ik ben van hartje antwerpen, dus een superideaal moest zijn mocht je ook van hier zijn
Interesse? stuur een mailtje!
grtz
M
vandaar, wanted: a partner in crimeom wat te doen? leuke tracks te maken en mee naar buiten te treden. Ik doel op een 'fysieke' samenwerking. heb tal van vrienden/partners waar ik over internet mee werk en/of spordadich zie, maar dat is toch nog wat anders. wij nemen de producende rol, sleutelen aan tracks, al dan niet bijgestaan door sessiemuzikanten. later eventueel naar buiten treden met een liveset/djset als het vlot....
welk genre? alles wat goed klinkt (oh, hoe cliché, maar ik hoor echt véél graag) maar vooral gericht op electro achtige dingen en alles daarond. van zuiver pompende clubby 808's tot rokende kruisbestuivingen met andere genres à la Magnus.
'eisen': fucking talent, ervoor 200% voor willen gaan, een 'overeenkomstige smaak', creativiteit!, en love for music uiteraard! ik ben ondertussen wel wat gewoon, dus de lat ligt hoog, zei de pedante peetva
Wat klink ik toch hard, maar in feite ben ik een doodbrave hendrik hoor 
Ik ben van hartje antwerpen, dus een superideaal moest zijn mocht je ook van hier zijn
Interesse? stuur een mailtje!
grtz
M
Laatst gewijzigd: