Wanted: Partner in Crime (bij voorkeur uit belgië :D )

Maks

Gromit the Evil Operator
alleen werken vind ik op dit moment niet leuk. Ik heb voor deze taartspie uit mijn muzikaal leven tal van trackjes liggen die niet af zijn, omdat ik er alleen aan zit te wroeten, geen direkte feedback heb, niemand om een lach en een traan mee te delen op dat moment :D vandaar, wanted: a partner in crime

om wat te doen? leuke tracks te maken en mee naar buiten te treden. Ik doel op een 'fysieke' samenwerking. heb tal van vrienden/partners waar ik over internet mee werk en/of spordadich zie, maar dat is toch nog wat anders. wij nemen de producende rol, sleutelen aan tracks, al dan niet bijgestaan door sessiemuzikanten. later eventueel naar buiten treden met een liveset/djset als het vlot....

welk genre? alles wat goed klinkt (oh, hoe cliché, maar ik hoor echt véél graag) maar vooral gericht op electro achtige dingen en alles daarond. van zuiver pompende clubby 808's tot rokende kruisbestuivingen met andere genres à la Magnus.

'eisen': fucking talent, ervoor 200% voor willen gaan, een 'overeenkomstige smaak', creativiteit!, en love for music uiteraard! ik ben ondertussen wel wat gewoon, dus de lat ligt hoog, zei de pedante peetva :) Wat klink ik toch hard, maar in feite ben ik een doodbrave hendrik hoor :D
Ik ben van hartje antwerpen, dus een superideaal moest zijn mocht je ook van hier zijn

Interesse? stuur een mailtje!

grtz
M

Laatst gewijzigd:
Maks,

Klinkt helemaal goed. Ik wens je veel succes in zoektocht :okdan:

ik woon erg noordelijk in Nederland, praktisch niet haalbaar, maar nogmaals desalniettemin....succes! :))

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Maks,

Klinkt helemaal goed. Ik wens je veel succes in zoektocht :okdan:

ik woon erg noordelijk in Nederland, praktisch niet haalbaar, maar nogmaals desalniettemin....succes! :))

cheers:biertje:
en wie weet...ooit :)

Hi man

Ik ben die kerel waar je overlaatst een dropje hebt gedaan in de shoutbox waarvoor thx. Mijn studiotalenten op dit moment zijn niet veel waard maar ik ben altijd in om te leren en naar het schijnt zitten met ideetjes op dit moment altijd snor.

Ik woon zelf ook in centrum antwerpen.

Ik kom naar het schijnt zelfs bij je draaien hahaha.

Misschien die avond eens zien of een eventuele partnership erin zit.

Cheers
GiJay

Origineel geplaatst door GiJay
Hi man

Ik ben die kerel waar je overlaatst een dropje hebt gedaan in de shoutbox waarvoor thx. Mijn studiotalenten op dit moment zijn niet veel waard maar ik ben altijd in om te leren en naar het schijnt zitten met ideetjes op dit moment altijd snor.

Ik woon zelf ook in centrum antwerpen.

Ik kom naar het schijnt zelfs bij je draaien hahaha.

Misschien die avond eens zien of een eventuele partnership erin zit.

Cheers
GiJay

hi !
leuk je hier tegen te komen
ik was al vaag zoiets aant denken... bij interessante dj's heb ik altijd automatisch de neiging te vragen of ik hun set mag verrijken met live drums, of om een collab aant te gaan. hehe
ja, idd, de 12de is er hier een klein feestje. op mijn beurt stelt mijn pas-deftig-aangevat plaatjes draaien nog niet veel voor, dus op dat vlak zijn we al complementair :)
grtz

Laatst gewijzigd:
intussen ook een interessante reactie van nick nova gehad :)

keep them coming

Hey Maks

Met plezier eigenlijk maar het grote probleem is gebrek aan tijd.

Heb 2 jobs momenteel en kom amper aan muziek maken toe.

Wie weet zal dit ooit wel nog eens beter gaan

En voorlopig ben ik nog een te grote newbie op technisch vlak.

Back