Arp 2600

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Alex Omega
aah kut geen toetsen :(

is er nou niet iets met geheugen en midi wat klinkt als een arp?

je meot er ook weet niet te zwaar aan tillen trouwens, doepfer mcv4 koop je voor een paar tientjes. dan heb je 1 gate en 4 cv signalen vanaf een midi apparaat.

Ik bedoel, wanneer ik de a6 weg zou doen heb ik wel weer een klavier nodig....

ik weet het allemaal niet meer hoor.... ik krijg altijd zo'n hebben, hebben, hebben.....
maar als ik tot bezinnen kom denk ik... ik doe het toch maar niet.....

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Hier staat er ook een te koop:

http://cgi.ebay.nl/Arp-2600-synthes...hZ010QQcategoryZ16220QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Is idd wel iets duurder maar hij is echt helemaal top, werkt perfect en ziet er uit als een plaatje...

Ik vind het toch jammer als er geen origineel keyboard bij een 2600 zit en een kap zelf maken is mogelijk maar dat is niet origineel en ik ga over het algemeen best hard op volledig originele machines....

Je kan ook een Arp sequencer kopen om aan een kale 2600 te hangen.....lekker jammen....

Je bent je eigen veiling weer aan het aanprijzen ;-)

Aan de ene kant wil ik mijn spul zo origineel mogelijk maar voor de 2600 zou ik een uitzondering maken. Dan maar zonder deksel en een toetsenbord... Via CV/gate aansturen die handel. Ik vind 2100 euri een mooie prijs.

Ik heb 3 keer een 2600 gehad.
En die keyboard heb ik eigenlijk nooit gebruikt.
En die boekjes zijn leuk voor de verzamelaar maar kan je zo als pdf downloaden by wiard.

Volgens mij is die aangeboden Arp ook perfect.
Ik zie alle sliders er op ze zijn allen schoon gemaakt.
Hij heeft ook nog is de Moog vcf er in zitten.
Boekjes kosten je 80 euro als je ff op zoek ga.
En zoals ik al aangaf is die keyboard echt nuteloos in een studioo als je hem gebruik.

Bericht door een moderator:
Sja... opgeruimd staat netjes, zegt men.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back