bobaphat
Ouwe rot
Ik mis nog steeds een bepaalde edge en karakter in mijn sound als ik op mn pc werk. Ik vraag me dus of het geen tijd is voor wat hardware randapparatuur en met namen compressie en vitalizers.
Mijn vraag is, als je in een budget setup met motu of echo converters werkt, heeft het dan meerwaarde om de signalen door hardware randapparatuur te halen, en weer terug te sturen???? Of gaat er in de da ad conversie zoveel verloren dat
je toch beter met software kunt werken????
Zijn er hier meer mensen die met hardware randapparatuur op een pc werken die hier hun licht over kunnen laten schijnen?
Mijn vraag is, als je in een budget setup met motu of echo converters werkt, heeft het dan meerwaarde om de signalen door hardware randapparatuur te halen, en weer terug te sturen???? Of gaat er in de da ad conversie zoveel verloren dat
je toch beter met software kunt werken????
Zijn er hier meer mensen die met hardware randapparatuur op een pc werken die hier hun licht over kunnen laten schijnen?

) is de MoogerFooger lowpass

. Soms heb ik spijt dat ik hem niet gehouden heb, maar ja... APK en onderhoud van mijn andere geldverslindertje gingen voor...
en volgens mij hellemaal midibestuurbaar. Zijn er nog andere multieffecten aan te raden (en dan niet 4 x zo duur