[POLL] Tevreden met de TI?

[POLL] Tevreden met de TI?

• Zeer zeker

Stemmen: 9 33,3%
  • Ja

Stemmen: 8 29,6%
  • Niet echt

Stemmen: 4 14,8%
  • Het was een miskoop

Stemmen: 6 22,2%

• Totaal aantal stemmers
    27
  • Enquete gesloten .

koekebakker

Olie op het vuur
ik ben niet echt van de polls maar ik wil er toch eentje starten omdat dit onderwerp hot blijft!

Voor discussies klik je gewoon *HIER*

Ben je tevreden met je TI?

Ja, maarrrr een zeer zuinig Ja'tje.

Want nog niet 100%...... arp idd nog steeds niet vlekkeloos.
Maar wat een lekker geluid 8~

Van mij een 'niet echt'

Om hem een beetje strak te laten lopen moet ik mn USB HD loskoppelen, anders is t een drama.
Verder regelmatig gekraak in de geluiden via USB
de reden dat het niet een 'echt niet' is geworden is vanwege het geluid, die is prima.

Riny

Origineel geplaatst door rinini
Om hem een beetje strak te laten lopen moet ik mn USB HD loskoppelen, anders is t een drama.
Verder regelmatig gekraak in de geluiden via USB
Zitten je HD en de TI op dezelfde USB controller? Access raadt aan dat je voor de TI een losse controller gebruikt. Een aansluiting is geen controller btw.

Probeer de sync van de TI eens op intern te zetten bij VC gebruik, dat kan performance verbeteren.

Ik ben absoluut tevreden met de Ti.
Ik wist toen ik hem kocht dat hij bugs had en denk niet dat ik er achteraf over moet gaan zeuren.

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik hem aangesloten heb op een aparte USB kaart en geen audio via USB doet.

Zover ik heb kunnen zien zitten er op mijn moederbord 2 USB controllers.
Na wat onderzoek bleken ze inderdaad op dezelfde controller te zitten. Dat had ik aangepast.
Het scheelt wel, maar het werkt nog steeds het beste als ik die schijf loskoppel.

Verder vermoed ik dat mijn Powercore Element kaart roet in het eten gooit, qua buffer instellingen, daar moet ik s mee gaan stoeien.
Ik werk ook nog met de 1.1.1 beta. Die werkt nog een beetje 'acceptabel'
Ik wacht nog ff met 1.2.x , ff de kat uit de boom kijken.

Powercore element.
Werk ik ook mee, geen probleem met de TI.

Maar let wel de TI zuigt behoorlijk aan je usb poort.
Succes

Niet tevreden. Ik schat dat ie 1 op de 5 keer niet eens opstart. Dan komt het soms ook nog eens voor dat ik als ik hem aanzet en de usb kabel zit al in de computer, dat ik gewoon een windows 98 style blauw scherm krijg. Nee voor een synth van zoveel geld had ik toch echt wat meer verwacht. Het is jammer want mn virus c was solid as rock. De hangende noten vind ik ook echt storend. Ik hoop dat het snel beter wordt, en dat ze nou eens gewoon het edit gedeelte van VC loskoppelen van het audio aspect, dat lijkt me fantastisch. Dat je die bak nog steeds via midi aanstuurt, maar het editten met usb doet.

Ikzelf heb de 'JA' aangeklikt.
Voordat ik 'em kocht heb ik de topic 'ervaring met de virus ti' goed gevolgd, en wist dat
het niet alleen maar zonneschijn was met de synth. Ik hoopte dat de updates wonderen deden
maar tot op heden ben ik nog niet zeer tevreden. Ikzelf heb nog geen track gemaakt met
de ti omdat de arp gewoonweg niet lekker werkt, en omdat er regelmatig popjes en klikjes
naar voren komen.

Het zal mij niets verbazen als nog NIEMAND een volledige track heeft gemaakt met de virus ti.
Ik ben wel blij te zien dat de meerderheid geen spijt heeft van de aankoop.

Origineel geplaatst door koekebakker
Het zal mij niets verbazen als nog NIEMAND een volledige track heeft gemaakt met de virus ti.
:confused:

Het is niet overal kommer en kwel hoor. Bij mij werkt ie al een lange tijd acceptabel. Het helpt als je weet hoe je 'm niet over z'n nek krijgt. Dus arps gewoon opnemen en wat dingen tweaken aan je DAW.

Hiero een snippet van iets wat ik al in november 2005 had gemaakt. Alles gewoon via USB en VirusControl, en met 2 USB streams waarvan er 1 gesidechained wordt, en effecten en compressie over beide streams. Nu zijn het niet bijster veel kanalen, maar het werkt prima.

Ik gebruikte wel soms voor mixdowns Voxengo Recorder, omdat SX's mixdown optie niet altijd lekker liep. Dit heb ik al een hele tijd niet meer gechecked, ik ga er van uit dat dit tegenwoordig beter is.

Origineel geplaatst door MikeJarod
:confused:

Het is niet overal kommer en kwel hoor. Bij mij werkt ie al een lange tijd acceptabel. Het helpt als je weet hoe je 'm niet over z'n nek krijgt. Dus arps gewoon opnemen en wat dingen tweaken aan je DAW.

Hiero een snippet van iets wat ik al in november 2005 had gemaakt. Alles gewoon via USB en VirusControl, en met 2 USB streams waarvan er 1 gesidechained wordt, en effecten en compressie over beide streams. Nu zijn het niet bijster veel kanalen, maar het werkt prima.

Ik gebruikte wel soms voor mixdowns Voxengo Recorder, omdat SX's mixdown optie niet altijd lekker liep. Dit heb ik al een hele tijd niet meer gechecked, ik ga er van uit dat dit tegenwoordig beter is.

toch niet alles zoals die 909 hihats :)

ik ben nu best tevreden hoor...

Origineel geplaatst door koekebakker

Beslist NIET Waar ;)

Ik ken mensen die hele albums met die bak inelkaar schroeven.

Ik denk dat 90% van de problemen hier veroorzaakt worden door slecht geconfigureerde PC's, want op een paar minimale glitches na werkt de TI als een zonnetje! :{

Ik zelf ben ook zeer tevreden, klank is erg goed, veel verschillende sound mogelijkheden en een goede interface.
Je moet inderdaad goed oppassen met de TI als je hem aan de PC hangt maar als je dat goed doet werkt het.

Ja en zeer zeker is toch allebei t zelfde? tenzij je Ja zegt en nee knikt :)

ik vind dat er bij 'zeer tevreden' meer onderbuik gevoelens komen kijken dan bij gewoon ja. :)

heb voor ja gekozen

het is een geweldig ding met hier en daar nog wat kleine bugs er in (daar had ik rekening mee gehouden)
verder ben ik er te weinig mee bezig geweest ( wou eerst de updates afwachten )en kan dus niet eerlijk oordelen
audio via de usb zal ik niet gebruiken dus ook niet getest
nieuwste update gisteren geinstaleerd en hij liep als een trein
wat resulteerden in een dik uur gefreak waar de buurtjes niet bepaald vrolijk van werden

MAAR IK WEL :biertje:

Back