Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zitten je HD en de TI op dezelfde USB controller? Access raadt aan dat je voor de TI een losse controller gebruikt. Een aansluiting is geen controller btw.Origineel geplaatst door rinini
Om hem een beetje strak te laten lopen moet ik mn USB HD loskoppelen, anders is t een drama.
Verder regelmatig gekraak in de geluiden via USB
:confused:Origineel geplaatst door koekebakker
Het zal mij niets verbazen als nog NIEMAND een volledige track heeft gemaakt met de virus ti.
Origineel geplaatst door MikeJarod
:confused:
Het is niet overal kommer en kwel hoor. Bij mij werkt ie al een lange tijd acceptabel. Het helpt als je weet hoe je 'm niet over z'n nek krijgt. Dus arps gewoon opnemen en wat dingen tweaken aan je DAW.
Hiero een snippet van iets wat ik al in november 2005 had gemaakt. Alles gewoon via USB en VirusControl, en met 2 USB streams waarvan er 1 gesidechained wordt, en effecten en compressie over beide streams. Nu zijn het niet bijster veel kanalen, maar het werkt prima.
Ik gebruikte wel soms voor mixdowns Voxengo Recorder, omdat SX's mixdown optie niet altijd lekker liep. Dit heb ik al een hele tijd niet meer gechecked, ik ga er van uit dat dit tegenwoordig beter is.

Origineel geplaatst door koekebakker
Het zal mij niets verbazen als nog NIEMAND een volledige track heeft gemaakt met de virus ti.