AN1x voor 125

alleen bellen
hier probeert iemand iemand anders een hak te zetten
bekende taktiek, ook wel door sommige forumleden gehanteerd

een fake advertentie plaatsen emt het telefoonnummer van een ander om zo die ander lastig te vallen. bv omdat hij zo'n ding aan een ander heeft verkocht voor 50 meer, terwijl hij met jou had afgesproken, of omdat je zelf in de handel zit en last hebt van mensen die regelmatig eits aanbieden, dat soort dingen.
maar het was maar een ingeving hoor, ik heb het niet gecheckt. (ben niet zo'n an1x-fan.)

Ik heb ooit zelf een an1x gekocht die toen 250 euro was. Dat was ook erg goedkoop voor die tijd. De verkoper kon hem gewoon niet kwijt omdat hij in het puntje van groningen woonde. De meeste vonden het toch te ver. Dit lijkt een beetje hetzelfde verhaal.

Origineel geplaatst door cream
Ik heb ooit zelf een an1x gekocht die toen 250 euro was. Dat was ook erg goedkoop voor die tijd. De verkoper kon hem gewoon niet kwijt omdat hij in het puntje van groningen woonde. De meeste vonden het toch te ver. Dit lijkt een beetje hetzelfde verhaal.

Ja, maar waarom is de verkoper dan niet geinteresseerd in biedingen? Wie weet wordt er binnen 2 weken ver over je vraagprijs geboden. Kost niets en kan hem een hoop opleveren.

Iedereen kan even op internet in een paar minuten checken wat de waarde is van hetgeen je aanbiedt. Dus 125 zou een mooi mazzeltje kunnen zijn, maar ik zou het niet vertrouwen.

Ik weiger ook biedingen.. Of je krijgt van die grapjassen die een tientje bieden, of je krijgt die nigerianen die ineens 1000 euro bieden.. 9 van de 10 keer klopt zo'n bieding niet! In mijn ervaring dan.. Laat ze me maar mailen...

Origineel geplaatst door Ethereal
Ik weiger ook biedingen.. Of je krijgt van die grapjassen die een tientje bieden, of je krijgt die nigerianen die ineens 1000 euro bieden.. 9 van de 10 keer klopt zo'n bieding niet! In mijn ervaring dan.. Laat ze me maar mailen...

Dat is inderdaad ook weer zo. Mensen die bieden hoor je nooit wat (zinnigs) meer van. 9 Van de 10 keer hoor je uberhaupt niets van de geinteresseerden van Marktplaats/Speuders.

Ben benieuwd of iemand van "hier" er op reageren zal.

Origineel geplaatst door Kraan
Dat is inderdaad ook weer zo. Mensen die bieden hoor je nooit wat (zinnigs) meer van. 9 Van de 10 keer hoor je uberhaupt niets van de geinteresseerden van Marktplaats/Speuders.

Ben benieuwd of iemand van "hier" er op reageren zal.
Heb die gast paar keer geprobeerd te bellen tot begin van de middag, maar telefoon staat uit. Had geen zin om de voicemail in te spreken.

had laatst ook weer zo'n halve zool.
mailde mij dat hij voor mij een app had die ik zoek.
2 keer over gemaild en toen ik om foto's vroeg, geen antwoord meer.
had ook diverse email adressen..... het was een rode :duivels:

Back