Prophecy low output volume?

datisookzo

Ingeburgerd
Hallo hallo,

Ik heb mijn prophecy al een tijd maar gebruikte em eigenlijk nooit, tot ik em even weer ontdekte.
Wat ik ook ontdekte was dat hij altijd ontzettend gegained dient te worden. Dit was al zo vanaf dat ik em tweedehands kocht, maar nu dus de vraag of andere gebruikers hier ook mee te maken hadden.

Bedankt..

EJ

Je hebt de output volumes wel maximaal staan?
Je zou ook via midi je volume op maximum kunnen zetten, kijken of het dan verbetert?

-C-

ik heb alle oscilattors maximaal, en ja natuurlijk heb ik de volume knop maximaal ;) haha, anders was dit wel een erg vreemde post.

Maar goed, ik moet em dus redelijk gainen, zelf geen last van?

Gr

EJ

C738 bedoelt va een MIDI-message het volume intern op max zetten, maar als je in GLOBAL het volume al op max hebt staan zal dat wel goed zijn.
De Prophecy is bij mij ook een beetje aan de zachte kant vergeleken met andere synths, datisoookzo ;)

ik heb ook wel eens een prophecy gehad, een paar keer eigenlijk, en de prophecy's output is laag en moet flink opgekrikt worden. dat hebben ze allemaal, er is dus (waarschijnlijk) niks mis met jouw exemplaar.

Cool Thanks,

Ja de midi volumes heb ik idd ook max, maar eigenlijk is de signaal ruis verhouding ook wel erg oke, dus geeft niet heel veel problemen. Ben alleen blij dat ik niet door een behringer converter hoef...gheghe

Mzzl

Back