ChampionSound
lid
Ik zit trouwens te denken om de SFP (software) versie van de Prodyssey te kopen. Die is nu tijdelijk de helft van de prijs in de creamware shop! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door dextah
Ik had die MiniMax .
In het begin was ik er erg positief over, maar na een tijdje merk je toch dat de sound erg " doods " is .
Qua VA .. een synth die analoog na moet bootsen zeg maar .. vind ik toch de ION het beste klinken denk ik .
Ken niet zoveel va's moet ik eerlijk zeggen .
De support van Creamware vond ik ook heel erg slecht .
Dacht eerst ik koop alle 3 die bakken .. niet dat orgel .. maar daar ben ik snel op terug gekomen .
Het viel me op dat degene aan wie ik de MiniMAx had verkocht, hem na een klein maandje ook alweer had verkocht .

Origineel geplaatst door Leo
ik weet niet of hier liefhebbers zijn, maar ik kreeg een aantal creamware spullen aangeboden (nieuw uit de winkel met bon, garantie etc) en er werd me een zeer scherpe prijs beloofd.
van alles zijn er 2, dus de prodyssey, minimax, pro-nogwat (hoe heet die ook al weer) en de orgel versie (die trouwens erg goed schijnt te zijn, maar natuurlijk meer voor de specifieke orgel liefhebber dan de huis-tuin-en-keuken-synthfanaat.
kunnen vandaag de deur uit.
pb me als je interesse hebt en dan probeer ik wat goeds te regelen. en uiteraard met alle kaarten op tafel, bon op naam, etc, zodat je ziet dat ik er niet tussen zit. ik wil alleen maar helpen.
Origineel geplaatst door olafmol
kwist niet dat die prodyssey al te koop was?
Origineel geplaatst door Septic
De Prodyssey is gisteren naar me verstuurd, volgens UPS morgen in huis
Origineel geplaatst door Leo
ik zie je al helemaal zitten, op zo'n visstoeltje achter de voordeur met 1 hand op de deurknop.

Origineel geplaatst door Septic
En de prodyssey vandaag binnen gekregen...
Vrijdag zal ik proberen de eerste takes te plaatsen...
Reken op veel DR. Who geluiden en intensief gebruik van de S&H![]()