Ola

omiel

Ik heb de grootste
Tja, na een vriendelijk verzoek via e-mail heb ik me aangemeld. Ik ben dus Emiel en dus druk met synths enzo bezig. Voor al die genen die op een kit list geilen kunnen mijn site checken. http://home.hetnet.nl/~emiel_rooijackers

Verder heb ik nu nog niet veel te melden.

Hartelijk welkom....

En Foei........

Een hoop mensen gaan hier jaloers worden!

joooo weer een simmons gebruiker !

joooo weer een simmons gebruiker !

hey emiel !

ja vriendelijk verzoek van een tijdje geleden alweer he :)
maar je hebt et gevonden dus welkom !

gave setup om zo eens te zien zeg! lekker 8P
ennuh... vriendelijk verzoek via e-mail ... hmmm kan je hier ook al per uitnodiging terecht komen?? ;)

welkom!

Laatst gewijzigd:
Welkom

Welkom

Er staan wel een hoop gave spullen op je "things I had" lijstje :p

Re: Welkom

Re: Welkom

Orgineel geplaatst door Synic
Er staan wel een hoop gave spullen op je "things I had" lijstje :p

Tja, je kunt nu niet eenmaal alles houden. Het moet ook een beetje bruikbaar zijn. Een hoop dingen zijn inderdaad wel leuk, maar voor mij niet echt geschikt. Het liefst had ik natuurlijk alles gehouden, maar dan schiet mijn bankrekening iets verder in het rood dan de bank goed vind.

Re: !

Re: !

Orgineel geplaatst door matt second
joooo weer een simmons gebruiker

Simmons schopt kont!!

Orgineel geplaatst door 4-Tek
Wat is dat trouwens voor raar keyboard op die Juno 106? Hoe werkt dat? Is dat handig?

Dat is een Juno 106 Chromatic. Zeer zeldzaam en alleen in Nederland verkocht. Er zijn er maar een paar van in omloop. Het toetsenbord is een accordeon toetsenbord. Als je geen accordeon kunt spelen is het dus vrij onhandig. Maar uiteraard zit er ook gewoon midi op, dus je kan hem als module gebruiken.

Re: joooo weer een simmons gebruiker !

Re: joooo weer een simmons gebruiker !

Orgineel geplaatst door matt second
hey emiel !

ja vriendelijk verzoek van een tijdje geleden alweer he :)
maar je hebt et gevonden dus welkom !

Jammer matt maar ik heb m persoonlijk gemaild dus ik krijg de bonus en jij niet.

Omiel wat voor muziek stijl doe je?

Re: Re: joooo weer een simmons gebruiker !

Re: Re: joooo weer een simmons gebruiker !

Orgineel geplaatst door Twin-x

Omiel wat voor muziek stijl doe je?

Acieeed !! Veel anders krijg ik met mijn beperkt talent ook niet uit mijn apparatuur. Ik doe zo af en toe wel eens wat live. Dat is wel lache. Maakt niet zoveel uit hoe creatief of vlekkeloos het is, als het maar flink scheurt, knort en knetterd. De ene helft van het publiek heeft een pilletje achter de kiezen, en de andere helft zweeft rond op LSD of paddos, dus het komt vanzelf allemaal goed.

Hele lekkere setup..

Hele lekkere setup..

Zoooo.. fijne setup !! Simmons (de SDS800 nog wel!).. al het goeie van Roland.. en nog wat extra spulletjes om het af te maken. Petje af !

En nu natuurlijk de vraag die ons allen bezighoudt.. wat voor muziek maak je !!??

Hee Shit, Craz, ik zie dat jij een Icon Design DSM-200 hebt. Die dingen komen allemaal van mij af. Ik ben diegene die eens ooit een restpartijtje op de kop heeft getikt. Heb jij dat ding toevallig rechtstreeks van mij gekocht?

De Simmons SDS-800 is trouwens maar een klein beetje leuker dan de SDS-400. Je moet je niet te veel voorstellen van de bass drum. De snare is wel leuk.

Was die advertentie in de Interface van jou?

Het ging om een restpartijtje dat op de zolder van een Engelse muziekwinkel lag.

Volgens mij heeft Craz die DSM-200 weer van Matt overgenomen

Yep, dat ben ik.

Het was trouwens geen restpartij van een winkel maar van de oude distributeur van die dingen in Engeland (alwaar ik gewoond heb). Die had nog 36 van die apparaten ergens in een hoekje staan. Ze hebben vroeger ook Moog en E-mu en dat soort apparaten in Engeland ingevoerd, maar die hadden ze helaas geen meer liggen. Stel je voor, een partijtje nieuwe Minis voor een habbekrats. Dat zou pas echt leuk geweest zijn.

Wij hebben die Icon weer Matt gekocht...

Matthijs uit delft....

It's a small world after all..

Ik heb een aardige setup, maar ik denk als je naar de kitlist van Tony Black kijkt dat die toch nog weer boven de mijne uitsteekt. Als je maar hard werkt en lang genoeg meeloopt, dan krijg je vanzelf wel wat leuke spulletjes bij elkaar.

Back