• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te Ruil] MKS-50 voor een a-juno 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BDeep

lijkt nergens op
Hallo!

Ik heb dus een MKS-50 hier staan, en die wil ik graag ruilen tegen een alpha juno 1.

De MKS-50 van me doet het perfect, wel zitten er wat krassen op de bovenkant. Het frontje ziet er perfect uit, behalve bij de rackmountgaatjes dan, daar is wat lak weg. Ik heb er een uitgeprinte manual bij.

En nee, hij is niet te koop, of je moet er zo veel voor bieden dat het toch weer interessant word ;)

Ik vind een Juno 1 iets meer waard dan een MKS-50, en da's niet alleen omdat ik een Juno 1 en heb en wil ruilen ;)

Maar de gemiddelde verkoopprijs ligt toch iets hoger dan die van een MKS-50.

Hmmmzz, volgens mij scheelt het toch niet zo heel veel, maar goed, aan welk verschil zat je dan te denken?
Van de andere kant, ik ben ook best tevreden met de MKS-50, als ik hem niet geruild kan krijgen maakt me dat ook niet zo veel uit, daarom wil ik eigenlijk gewoon zo ruilen.

Juno-1 juno-2... maakt me niet uit, maar ik had wel het idee dat ik bij de juno 2 er niet vanaf kwam om niet bij te betalen, daarom juno 1.... maar als iemand zn juno 2 wil ruilen, ook best ;)

Bdeep er staat een juno1 op 142 E op ebay.de en de veiling sluit over 24 min als je slim ben koop je die en verkoop de mks50 tegen chash

Thnx voor de tip, maar die kerel verstuurd alleen in duitsland. :(

Ik heb best een mooi bod voor de Juno-1, en als ik nou ruil ipv verkoop en koop dan loop ik gewoon geld mis.

750 ouderwetse houten guldens is er geboden. Ik dacht dat de MKS-50 rond de 5-600 deed in ouderwetse guldens.

Ok, is nie erg, dan niet. ;)

Misschien is er iemand anders die wil ruilen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back