fallout-second-ep track lekker hard

Metroid

MarkID
Heee allemaal. Ik heb na al die warmte de zolder maar weer eens betreden en heb de laatste paar dagen aan een nieuw trackie gewerkt.
Hij is nog niet geheel naar zin dus zal hem wel weer opnieuw gaan opnemen met hier en daar een aanpassing.
Het is een redelijk hardetrack met wat afwisseling in de beat.

Ik hoor graag wat jullie van mijn laatste creatie vinden.

Ohja voor dat ik het vergeet de LINK :
http://home.planet.nl/~fran1288/fallout-second-ep.mp3

http://www.samusaran.tk

Je mening is erg welkom dus zet effe neer wat je ervan vond thank all.

Laatst gewijzigd:
bij het intro dacht ik aan model500, maar ik kwam bedrogen uit!

Lekker mechanisch en koelbloedig! Lekker hoor.

}:| vet man... wow net wel ff zitten freaken hehe ....vet beat variatie ... intro .. en dan de switch vet .. lekker dat snellen !
Acid riedel gaat maar door relaxed .. rond de 5.17 .. laat je beat ff lopen met een hele zachte snare.. ! acid riedel gaat zachtjes door .. en komt weer wat harder terug met geheel andere beat ..riedel gaat door .. nog ff een dikke ..onderbroken technobeat .. Ja relaxed

weer een vette track voorgeschoteld gekregen .. :)

Misschien een idee om rond 5.17 .. die snare eruit te halen om de break wat langer te maken ..omdat je riedeltje de hele track laat lopen .. Kun je misschien wat meer met de resonantie/frequentie/? klooien .. hoor het nu ook .. maar zijn korte momenten .. als je die momenten wat langer maak .. en opbouwd naar hoogte punten .. misschien kun je dan je obscure/freaky sfeer wat omhoog gooien .. :Im a freak :D

:okdan:

Laatst gewijzigd:
Morge Sceptic, Mtech en Lukast,
Thanks voor het luisteren en het geven van jullie mening. Ga er nog een hoop aan veranderen het toevoegen van de Vocals ten eerste de beat en probeer er nog wat meer variatie in te brengen.
Leuk die positieve berichten.

ALS IEMAND NOG TIPS HEEFT GRAAG. LAAT EFFE WETEN WAT JE ERVAN VIND.
THANKS

Laatst gewijzigd:
goed gemaakt:) niet compleet mijn ding, maar er is weinig tot niets mis mee:)

ik ben ondertussen trouwens nog even gaan kijken op je site, maar al je oude tracks zijn weg...
spijtig! toevallig geen zin om ze terug online te zetten? :)

Laatst gewijzigd:
Hee pocketzip dankje voor het luisteren en je feedback. Yep het is zeker smaak gerelateerd de muziek die ik maak.
Ik ben hier op gekomen door dat ik naar de LIVE set was geweest van autechre en ik daardoor min of meer deze inspiratie van heb gekregen het was totaal anders dan hun cd's.

Ohja Is goed man ik zal een aantal tracks vanavond terug plaatsen.

8)

Re: fallout-second-ep track lekker hard

Origineel geplaatst door Metroid
Heee allemaal. Ik heb na al die warmte de zolder maar weer eens betreden en heb de laatste paar dagen aan een nieuw trackie gewerkt.
Hij is nog niet geheel naar zin dus zal hem wel weer opnieuw gaan opnemen met hier en daar een aanpassing.
Het is een redelijk hardetrack met wat afwisseling in de beat.

Ik hoor graag wat jullie van mijn laatste creatie vinden.

Ohja voor dat ik het vergeet de LINK :
http://home.planet.nl/~fran1288/fallout-second-ep.mp3

http://www.samusaran.tk

Je mening is erg welkom dus zet effe neer wat je ervan vond thank all.

Apart track beetje abstract electro vaak kom je in film tegen dit soort muziek.
Enigste minpunt je had sweeps en filter op die bas mogen gebruiken.
ik bedoel bass is eentonig moet evolven bass moet dronken zijn voor de rest is het een nice track 8) Keep going

Wel leuk om te horen dat je dit in films zou kunnen horen hahaha moet wel een film zijn zeg
Dankje voor je tip zal er zeker opletten als ik hem ga aanpassen.:)

Nou jouwne ook gehoord heb in Spanje, heb ik mijne ook geplaatst :)
Ik zet zo straks ook even een track van mijn Abstract project :peukie:

Trance&Club

Wel leuk om te horen dat je dit in films zou kunnen horen hahaha moet wel een film zijn zeg
Dankje voor je tip zal er zeker opletten als ik hem ga aanpassen.:)

Heb je nooit in een film stukje gehoord tijdens plannen maken om vijanden te verslaan :D hehehe

ja kan me de film cyborg herrinneren daar zat wel freaky muziek in.

Ja zeker ! laat mij raden wat voor mannetje jij bent
Jij klinkt zo toekomstig of je in jaren 2060 leeft of zo :D 8)

in een woord: cool/vet

dit is op een zeker punt het soort dingen die ik wil maken (maar dan anders :D)
Het doet me denken aan bepaalde tracks van Bangalter, zoals roulé boulé.
Er komt een geluidje dat ik me herinner van "it's a dream piano" uit 1988.
Het is lekker weggejamd, maar niet vervelend. pseudo acid op de
niet-cliché electromanier.

Kikke cloudman thanks dat je het cool vind. Heb er voor mijn doen ook best langs aan gewerkt en ben toevalig vanavond het een en ander aan het aanpassen. Zodra hij geheel af is plaats ik hem nog een keer.
Trouwens wel kikke dat je ook dit zit muziek wil maken vind ik tof MAN

Hee pocketzip heb wat oude tracks op mijn site geplaatst, hoor wel of je ze al had gehoord of dat er nog wat tussen zit dat je cool vind.
Thanks all and goodnight
:Z

Heyyy ik heb even elektro geplaatst deze is wat sneller dan die andere
ik hoor dat jij delays op jou kicks hebt gebruikt welk tempo gebruik je als ik mag vragen ?

Pagina

Hee pocketzip heb wat oude tracks op mijn site geplaatst, hoor wel of je ze al had gehoord of dat er nog wat tussen zit dat je cool vind.
Thanks all and goodnight
:Z
ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat hebben (al lijkt die angrymous in het midden compleet vals te staan of iets in die aard), misschien nog wat meer variatie en zo van die dingen :)

heb deze ook nog eens geluisterd en opeens lijkt hij dan wel weer m'n ding te zijn...
tja, blijkbaar is mijn smaak tegenwoordig bijna even wisselvallig als het belgische weer ;)
ik vind deze nu in ieder geval wel een mooie vooruitgang tegenover je oudere tracks :okdan:
misschien kun je binnen een tijdje, als je eens niet veel te doen hebt, je wat oudere creaties nog eens onder handen nemen en wat verbeteren met de extra ervaring die je ondertussen hebt :) zou leuk kunnen zijn:)

Hoi Pocketzip. Leuk dat je de tracks hebt geluisterd en je oordeel heb gegeven heb ze zelf ook maar weer eens beluisterd heb er trouwens onwijs veel gemaakt in de afgelopen tijd en hoor zelf dat ik langszaam meer ervaring krijg en dat gelukkig stapje bij stapje gebruik in mijn nieuwe tracks. Mijn oude tracks verbeteren wordt lastig gezien ik al mijn tracks op mijn electribes maak en ze vaak na 1 a 2 keer opnemen we verwijder voor een nieuw project dus doe eigenlijk alles met samples en de korgies dus niets met software.
Mijn laatste track kan ik nog wel aanpassen op mijn electribes.

Ben nu bezig met de opbouw van mijn nieuw track wordt weer een stevige beat maar nog een hoop te doen.}:|

Trouwen cool dat je deze track toch goed vind thanks

Laatst gewijzigd:
Back