Nieuwe Track Gate-Controle

Metroid

MarkID
Hoi Allemaal,

Ik heb ook weer een trackie klaar. Hier en daar zal ik hem nog aanpassen maar
verders vind ik het weer prima geweest op naar het volgende projectje :-).
Vind je het wat? altijd leuk om te weten :-) heb je advies voor me ook erg welkom.

Groetjes Mark

http://home.planet.nl/~ fran1288/MarkID-Gate-Controle.mp3

Hoi Mark,

Zoals je weet, heb ik altijd wat moeite met moeilijk toegankelijk geprogrameerde ritmes, zoals in het begin van het nummer. (Dit ligt niet aan jouw muziek, maar aan mij *D). ECHTER zodra de melodie in het nummer komt wordt ik direct gegrepen en geboeid!!!. Dit blijft tot het eind van het nummer, en eigenlijk vind ik hem heeeel erg lekker:halleluja!!
Lekker melo-dramatisch. Lekker weg dromen in mijn eigen wereldje (Nu ik dit schrijf, ben ik stom dronken van de verjaardag:P)

Inmiddels heb ik hem 3* geluisterd en ik vind het gewoon een geweldige track!!!:halleluja

Zal hem zeker regelmatig terug luisteren :okdan:

Greetz

ik vind de drums het beste eigenlijk
de synths mogen misschien iets ranziger, rauwer, valser. het risico is dan wel dat het nog iets meer als aphextwin gaat klinken, maar dat is voor mij geen nadeel ;)
leuke track!

Morge Bakkebaard en Huey,

Dank jullie voor de feedback en positieve/kritische benadering. Kwa drums vind ik hem zelf behoorlijk toegankelijk maar ben ook veel erger gewent (Autchre) kwa sound was ik bezig om er een rauwe sound van te maken maar mis op zo'n moment het stuk (melo-dramatisch) wat ik zelf erg kan waarderen ook in nummers van aphex en andere artisten in dit genre.

Huey wat word maandag een zware dag :-))) en zeer cool dat je de track zo vet vind. Yes ik heb je weer kunnen raken :-))))

Bakkebaard ik ga hem zeker nog aanpassen aangezien dit de eerste mix is die ik van deze track heb opgenomen.

Thanks

Laterrr

Huey :biertje::biertje:

Mark

Hallo,Mark,de drums/percussie is zeer aanstekelijk :-)
Het melo-dramatische stuk,wel daar heb ik het gevoel dat de melodie wat langer mocht zijn
als de herhaalde 4 maten.
Heb ooit ergens gelezen van vraag en antwoord in een melodie,zoals bij klassieke muziek,
het deel dat je nu hebt is een mooi A deel,maar mis effe een vervolgje en dit dan afwisselend AA en AB,dit zou het melo-dramatische stuk gaan versterken naar mijn gevoel.
Anderzijds kan dit nummer evenzeer af zijn hoor :-)

En en what do you think about the track?:D

eh...zo gewend om op engelstalige forums te zitten...
:)

Feedback volgt.....(neem ik altijd even de tijd voor, zodat ik geen domme dingen ga roepen)
;)

Goeie track...ritmisch interessant begin, de melancholieke melodie komt onverwacht en vormt een mooi contrast met het ritme...
Het geheel zou inderdaad (zoals eerder in dit draadje geschreven) iets rauwer kunnen zijn, maar dat is persoonlijk.....
:)

Tja wat moet ik zeggen, hij is weer net zo lekker als je andere tracks:dj:
Om toch wat constructieve kritiek te geven: zoals al door anderen gemeld, zou je inderdaad de 'rauwheid' langzaam iets kunnen opvoeren (maar niet te veel, want hij is zo wel lekker in balans).
Na afloop vragen mijn oren trouwens om een volgende track die begint waar deze eindigt (qua sound) en/of een soort van ambient remix van de melodielijn

Morge Teluur,

Thanks voor de feedback. Opzich lijkt het me wel wat om een ambient remix te maken maar weet ook dat dat weer erg moeilijk gaat worden :-)

Kwa sound had ik het zeker wat rauwer kunnen maken maar vond zelf toch ook wel het contrast tussen de beat en sound goed genoeg vandaar dat ik het zo heb gelaten.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen met jou Oor verzoek :-))) succes met de warmte vandaag.:biertje:

Greetz

Metroid

Dat van het weer begreep ik wel, maar ik zit in een airco omgeving, dus op mijn werkplek is het altijd 24 C en heb ik dus geen last van de warmte.

Back