Nieuwe Track Gate-Controle

Zeer goed te pruimen, duister en lief tegelijk. :)
Als dit een schilderij zou zijn dan zou ik zeggen dat de kleuren wel wat helderder mogen zijn.

Hee Teluur,

Met de warmte bedoel ik het weer. Hier is het echt niet uit te houden :-)

Airco zou wel lekker zijn.

Laterrsss

In mijn volgende (?) studio komt zeker airco....of het wordt een heel diep gat onder de grond.....

In mijn volgende (?) studio komt zeker airco....of het wordt een heel diep gat onder de grond.....
Airco in een studio lijkt me niet echt ideaal, of je moet een echt goed systeem installeren, want de goedkopere versies (zoals ik hier in huis heb) maken te veel lawaai. Daarnaast vind ik dat geblaas over mijn kop ook niets, dan heb ik het liever warm....

Laatst gewijzigd:
Airco in een studio lijkt me niet echt ideaal, of je moet een echt goed systeem installeren, want de goedkopere versies (zoals ik hier in huis heb) maken te veel lawaai. Daarnaast vind ik dat geblaas over mijn kop ook niets, dan heb ik het liever warm....

Mijn volgende studio wordt (als het er ooit van komt) ook (weer) een professionele....

:peukie:

Spread op de synth mag van mij iets minder, zou er dan nog een layer bij zetten die wat meer in het midden klinkt.

Verder erg lekkere track man. Ik vind je tracks eigenlijk altijd wel erg chill.

pas echter op de langdradigheid, zet er af en toe even een rustige pasage in. Met alleen kick bas en wat aparts ernaast. Zodat je weer opnieuw naar de melodie kan opbouwen.

beetje zoals je de track laat aflopen.

Blijf lekker posten, altijd een fijne verrassing om je tracks te luisteren.

Heee AOR
Dankje voor het het feit dat je het leuk vind mijn tracks te beluisteren. Het kost me toch best wat moeite om telkens weer met wat anders te komen.

Je hebt gelijk wat betrefd langdradigheid, probeer er rekening mee te houden maar soms loopt de track zo lekker kwa gevoel dat ik het er uit laat en gewoon door stamp :-)).

Ik ben al weer druk bezig met een nieuwe track.

Thanks voor je feedback.

Greetz

Mark

tof nummerke, drums vind ik goed gedaan, geluiden van de melodie zouden naar mijn smaak wat aangepast mogen worden. Maar het had wel iets van oude plaid of autechre en dat lust ik wel !

Back