breakbeat trackje

Persoonlijklijk vind ik em niet slecht.Ik zou het nog wat meer uitwerken hier en daar nog wat meer variatie insteken baslijn mag nog iets ranziger.Anders passen je geluiden wel bij elkaar vind ik.

@ spy vs spy thanx voor je reactie

In het begin van de track zou wel iets meer kunnen gebeuren vooral in dat stukje waar de beat kaal klinkt en hier en daar een extra fill.
Daar ga ik nog even wat aandacht aan besteden.
Die bass zal ik ook even naar kijken of die nog ranziger kan.

thanx voor je reactie

@ kat yidaki ik zou niet weten waar dat aan kan liggen bij mij doet de link het gewoon.

ja de beat (snare) is erg droog, mag wel in de ruimte geplaatst worden. Wat meer laagjes in de beat kan geen kwaad, misschien een stel breakbeat loops eronder plakken.

grts

rico

bedoel je meer in de ruimte plaatsen met reverb?
Zal de mix dan niet dicht slippen?ik vindt hem nu al aardig vol op bepaalde punten na dan maar om er nou nog een breakbeat loopje bij te mixen.

Die snare meer diepte geven ga ik zeker proberen en extra laag in de drums dmv wat percussie zou misschien niet verkeerd zijn.

In ieder geval bedankt voor je reactie

hey karel!

leuke track, zoals de vorige al zei, de snare mag mschn iets naar achter getrokkken worden. Mschn een klein vocal'tje met wat trukjes zou de track ook wel vullen.
keep it going
grtz

Back