Inkoopactie: creamware prodyssey, minimax, b4000 en pro12

G

Guest

Guest
2 x de prodyssey (heeft iemand hem al?!)

2 x de minimax

2 x de b4000 en

2 x de pro12

alles nieuw en met bon/garantie.

en als ik het goed begrijp, zijn er ook nog 2 van die combinatie-rekjes voor miimax en pro 12 beschikbaar.
leuk setje.

wie interesse heeft kan me pb-en, dan probeer ik er iets moois van te maken en uiteraard met bon op jouw naam en zo, ik ga daar echt niet tussen zitten om een paar stuivers te verdienen. ik vind het leuker om te helpen.

sorry, maar ik dacht dat ik het bij 'interessante gear gevonden' had geplaats, dat was de bedoeling in ieder geval.

die spullen zijn niet van mij, maar een winkel vroeg me of ik iets kon regelen, dan zou hij een goede prijs voor me maken.
het leek me leuk om het mes aan 2 kanten te laten snijden: hij vlot van zijn spullen af, een aantal forumleden een voordelige hardware synth.

ik heb intussen geïnformeerd naar de prijzen trouwens.

nou ja, inkoopactie.....

voor alles is wel interesse, behalve dan voor de B4000.

de winkel wil verder 2 x minimax en 2 x pro12 en 2 x prodyssey kwijt.
ik heb net doorgekregen dat alles in 1 voor 4900 kan. dan kom ik op het volgende:

minimax 725 (ipv 800 musicstore)
pro12 800 (ipv 900 musicstore)
prodyssey 925 (ipv 1000 musicstore)

spullen zijn nieuw in doos met volledige garantie en thuisgestuurd. als iemand toevallig een minimax/pro12 combi wil, komt daar nog gratis een set zijpanelen bij voor die gave 2-in-1 montage. op zo'n setje pak je dan wel 175 voordeel ten opzichte van musicstorekoeln.

maar goed, dat zouhet dus meoten worden, niet wereldschokkend vind ik zelf, had er meer (of liever minder) van verwacht. maar de prijzen zijn scherp, zeler voor de nog warme prodyssey!

op de prijzen wordt niet erg enthousiast gereageerd en dat kan ik me wel voorstellen. ik heb dat ook doorgegeven en kreeg het volgende antwoord: 'well let them make a serious offer ;-)'

dus....

ik heb beloofd nog een keer melding te maken, maar heb verder geen zin me er nog mee te bemoeien. dingen gaan vaak zo moeizaam.

als je overweegt een creamware asb te kopen, lijkt dit me echt er wel een goed moment. ik weet dat er geen reclame gemaakt mag worden, maar gelet op welke prijs uiteindelijk mogelijk bleek, gaat het hier gewoon echt om interessante gear tegen een interessante prijs, vandaar dat ik het email adres toch maar vermeld:

info@touched-by-sound.com

zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met deze zaak.

wat de ster-waardering betreft: je kan gewoon reageren hier en uitleggen waarom iets je niet aanstaat. kunnen we gelijk kijken of het de inhoud of betrekking betreft.

ik kreeg gisteren een mailtje en touched by sound is er erg op gebrand een aantal creamware asb's te verkopen om hun dealerstatus (of zoiets) te behouden. als je zoiets op het oog hebt en nieuw wil kopen, is het misschien toch een goed moment. het ligt natuurlijk ook aan jezelf wat je eruitsleept. soms is het lekker spullen die je al een tijdje te koop hebt in te ruilen.....

Back