Cursus evenementenorganisatie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Hoi,
Mijn vraag is niet zo zeer musique-related maar betreft gedeeltelijk de branche waar muziek-gerelateerde-zaken onder vallen. Gezien het aantal leden op SF zullen er ongetwijfeld diverse SF-leden zijn die mij meer inzicht hierin kunnen geven en hierdoor mij een weloverwogen keus kunnen laten maken.

Wie is bekend met de cursus evenementenorganisatie of heeft ervaring met het legaal organiseren van (kleine tot grote) evenementen?

Momenteel ben ik via mn werk bezig om een traject op te zetten waarin ik weer meer werkplezier krijg. Er zijn tot nu toe een aantal gesprekken geweest. Uit deze gesprekken is het een en ander duidelijk geworden. Nu is aan mij gevraagd wat ik van de cursus evenementenorganisatie vind.

De advertentie voor deze cursus is natuurlijk op een commerciele wijze leuk weergegeven. Nu ben ik erg benieuwd naar de praktijkervaring van de cursus, de verdere mogelijkheden die je precies hebt na het behalen van de cursus en een mogelijke vervolgopleiding met een erkend certificaat/diploma.

Alvast bedankt!

grt,
Casper

zie onderstaande links voor meer info over de mogelijke cursus:
cursus evenementenorganisatie klassikaal
cursus evenementenorganisatie schriftelijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back