Ik krijg bassdrum niet in audio

Nou het programma vind ik wel goed vet hoor.

Komen goeie bassen uit.

Ja ik heb hem net gekocht omdan al meteen over te stappen.

Ik kom er wel uit.

Origineel geplaatst door Huib
Nou het programma vind ik wel goed vet hoor.

Komen goeie bassen uit.

Ja ik heb hem net gekocht omdan al meteen over te stappen.

Ik kom er wel uit.

zeker weten dat je m gekocht heb? en niet toevallig een slecht gekraakte versie gebruikt die kuren vertoont?

vermoed dat t zijn probleem ook is :P

bij jou was t iig duidelijk.. als je iets koopt en t werkt niet goed, smijt je t niet zomaar aan de kant lijkt me :)

Origineel geplaatst door Huib
Hele goeie tip werk ook een stuk fijner.

Maar als ik tegelijk een audio kanaal opneem neemt ie niks op helaas.

Maar toch bedank voor deze nuttige info.

je kan hem in deze mode toch gewoon aansturen en evt effecten er over heen gooien?
misschien snap ik nu niet helemaal wat jij wilt, maar op het moment dat jij MT zo gebruikt als ik aangegeven heb, zal als je je song exporteerd, microtonic gewoon er uit komen.

Hoe ik het zou doen:
VSTi laten spelen en onderhand opnemen met een prog zoals bijv cool edit, simpeler kan niet.

Origineel geplaatst door D-Ranged
Hoe ik het zou doen:
VSTi laten spelen en onderhand opnemen met een prog zoals bijv cool edit, simpeler kan niet.

Waarom?? Zo moeilijk is het niet, als je een beetje met cubase overweg kan, moet dit je gewoon lukken, ik bedoel, hoe neem je evt softsynths op?
Dat is gewoon exact dezelfde manier waarop je battery, microtonic enz opneemt!

Softsynths neem je niet op. Die laad je gewoon als plugin in je track.

Maar dit ging in eerste instantie om de demo versie van Microtonic, en dan heb je gejengel erdoorheen dus opnemen (op het moment dat dat gejengel er niet in zit) is dan de enige optie.:)

Softsynths neem je niet op. Die laad je gewoon als plugin in je track.

Microtonic laad je ook gewoon als plugin in je track, met opnemen bedoel ik dan ook 'audio mixdown', ik probeerde het wat simpeler te verwoorden...

Maar dit ging in eerste instantie om de demo versie van Microtonic, en dan heb je gejengel erdoorheen dus opnemen (op het moment dat dat gejengel er niet in zit) is dan de enige optie.

Ja hier heb je gelijk in, maar als je de vsti wil gaan gebruiken, waarom koop je hem dan niet gewoon?

Laatst gewijzigd:
Maar dit ging in eerste instantie om de demo versie van Microtonic, en dan heb je gejengel erdoorheen
:)

kabeltje van je audio uit van je geluidskaart in je audio in...

cubase ffe een hardwarematig handje helpen heet dat...

heb je meteen geen gezeur met automatisation en kan je live aan de filterknop draaien!

bliepbliep

??
automation in WRITE-mode zetten (W)
track afspelen,draai aan knoppen/sliders..etc
push stop...
automation op READ zetten
afspelen of exporteren

Toevallig

Ik heb het net uit zitten zoeken.

Geweldig het is gelukt.

Exporteren mixdown en het is gepiept.

Mooi spul.