Waarvoor dient een Behringer TDF1616 (TDIF-uitbreiding voor de DDX3216)?

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Vandaag (nou ja, gisteren alweer) herinnerde ik mij dat ik op mijn Behringer DDX3216 mixer nog een TDF1616 TDIF-expansion heb zitten. Wat kan ik hier precies mee? Ik heb het forum en het internet wat afgezocht naar een duidelijke toepassing hiervoor maar kan er nog niet echt eentje vinden.

Het liefst sluit ik er een TDIF-interface op aan met analoge inputs om het aantal kanalen te vergroten op mijn mixer. Zo stuiitte ik bijvoorbeeld op de Motu 2408 MKIII , een 'hard disk recording system', die TDIF in- en outputs biedt. Dit is echter een relatief duur apparaat. Zijn er ook goedkopere apparaten verkrijgbaar met analoge inputs die TDIF uitsturen?

Re: Behringer TDF1616 (TDIF-uitbreiding voor de DDX3216)

Re: Behringer TDF1616 (TDIF-uitbreiding voor de DDX3216)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Vandaag (nou ja, gisteren alweer) herinnerde ik mij dat ik op mijn Behringer DDX3216 mixer nog een TDF1616 TDIF-expansion heb zitten. Wat kan ik hier precies mee? Ik heb het forum en het internet wat afgezocht naar een duidelijke toepassing hiervoor maar kan er nog niet echt eentje vinden.

Het liefst sluit ik er een TDIF-interface op aan met analoge inputs om het aantal kanalen te vergroten op mijn mixer. Zo stuiitte ik bijvoorbeeld op de Motu 2408 MKIII , een 'hard disk recording system', die TDIF in- en outputs biedt. Dit is echter een relatief duur apparaat. Zijn er ook goedkopere apparaten verkrijgbaar met analoge inputs die TDIF uitsturen?
edit, dacht dat je soundcards zocht

Re: Re: Behringer TDF1616 (TDIF-uitbreiding voor de DDX3216)

Re: Re: Behringer TDF1616 (TDIF-uitbreiding voor de DDX3216)

Origineel geplaatst door m.u.f.f
edit, dacht dat je soundcards zocht
Ik zal de topictitel wat duidelijker maken. Ik zoek niet per definitie een extra geluidskaart. Het mixen doe ik gewoon met de DDX zelf en het audiosignaal gaat via een coaxiale kabel naar de input van mijn geluidskaart.
In eerste instantie ben ik benieuwd welke apparaten ik zou kunnen aanschaffen om het aantal beschikbare analoge inputs te vergroten via TDIF.
Ten tweede vraag ik mij af wat voor apparatuur nog meer in combinatie met TDIF gebruikt kan worden.

Back