Optredens Robbie Nerve

C738

Meubilair
Op 17 augustus treed ik van 18:00 tot 19:00 op tijdens het noorderzon festival!
De 22e augustus treed ik wederom op tijdens het noorderzon festival in groningen(editje), maar deze keer van 23:00 tot 0:00

e.e.a. gaat gaat gebeuren met een MPC2000xl, een TB-303 en een FR-777. Ik zou zeggen, kom kijken, kom luisteren, kom gezellig langs :D

optreden 17e
optreden 22e

-C-

Laatst gewijzigd:
Waar is die noorderzon precies? Mssn kom ik wel ff langs, je muziek bevalt me meestal wel.

Thanks Thanks iedereen

Het is in groningen in het noorderplantsoen!

Verder 15 september een radio optreden op www.nauticradio.net maar dat staat nog niet op hun site dus wacht ik ook even met e.e.a. officieel hier neerpleuren (hou dr niet van later dingen te moeten veranderen liever in één keer goet (;)))

-C-

oké

het 2e optreden op 22 augustus gaat NIET door vanwege het ontbreken van een fatsoenlijk PA systeem. Ik vertik het om te spelen over de aanwezige stereotoren! (hooray for the organisator!)

Jammer maar ik heb geen zin om voor jan lul te staan spelen op huiskamervolume

:D

-C-

dat noemen ze toch underground. :D maar suc6 bij je radio optrede

tot op zekere hoogte wel maar dit was gewoon ietwat aan de brakke kant geregeld.
Mooie verhalen en 20% komt dr van terecht... dat noem ik geen underground

-C-

of zo hard zetten dat je de volgende keer op een nieuwe kan spelen=)
krijg je ook gelijk een lekker distortion ***kuch** kuch***

Origineel geplaatst door C738
oké

het 2e optreden op 22 augustus gaat NIET door vanwege het ontbreken van een fatsoenlijk PA systeem. Ik vertik het om te spelen over de aanwezige stereotoren! (hooray for the organisator!)

Jammer maar ik heb geen zin om voor jan lul te staan spelen op huiskamervolume

:D

-C-

Groot gelijk! Schiet ECHT niet op.
Jammer dat sommige personen niet inzien hoeveel moeite (om nog maar te zwijgen over 't aantal €'s aan gear dat toch niet geheel zonder risico mee gesleept wordt..) er door de performer gedaan wordt om een setje te verzorgen.. :(

Is de rest wel naar je zin gegaan?

Back