Mark points voor Nero?

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Vroeger had ik Nero 5 en SP1 en dan kon ik met een bijhorend Nero audio programma mark points zetten om mn nummers te verdelen. Ik gebruik nu Nero 7 & SP2 en deze audio tool hebben ze eruit gelaten (boehoe!)
Weet er iemand een gratis programma om mark points te zetten welke Nero herkent? Het is de bedoeling om al mn nummers in Audition 1.5 achter elkaar te monteren (wat ook handig is om alles op elkaar af te stemmen qua loudness and toon) en vervolgens als 1 grote track renderen. Twee nummers moeten in elkaar overvloeien, de rest bevat pauzes.
Nou.. iemand een idee? :)

Dankje

Attachments

• dada.jpg
    dada.jpg
    33 KB · Bekeken: 108
in nero7 ultra zit (nog steeds) een audio editor (genaamd 'Nero WaveEditor'), daarmee kun je niet zo bijster veel maar je kunt er wel markers mee zetten, en dan vervolgens in het cd-brand gedeelte van nero met de optie 'no-gap burning' een gapless cd'tje branden.

volgens mij is dat de beste optie voor zulke gapless cd's: met wavelab kwam ik er zelf niet uit (nadat ik markers had gezet kon ik de aparte 'tracks' niet naar individuele wavs renderen?!), wat me enigzins verbaasde. maar nero in combinatie met die audio editor werkt prima! succes.

vroeger werkte ik ook op die manier met nero en die markers, maar het werkt toch niet bepaald fijn.

toen ik eenmaal cd architect had ontdekt heb ik dat hele gedoe achter me gelaten.
heerlijk programma, en kan dus (vrijwel alles) doen wat je momenteel in audition doet + markers zetten en branden.

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
thanks!
kheb nero 7 ultra maar ik vind geen wave editor? is dit een optie die ik erbij moet kopen?

ok, ik heb 6, dus zit het mss net anders...
Nero SmartStart -> Audio -> audiobestanden bewerken (ofzoiets)

Back