vipal
Ouwe rot
ik heb de v-station aangeschaft voor tc-powercore en hij doet het niet goed.
als ik een loopje maak (bijv baslijntje) dan draait ie 2x dit loopje zoals het hoort dan komt er een pauze met wat vaag gerommel gedurende 2 bar of zo en dan pakt ie het weer 2 bar op om het verkeerde gedoe weer te herhalen.
als ik in cubase de solo knop uitzet voor de v-station dan blijft er een raar buzz geluid. kortom v-station werkt niet zoals gewenst.
ik heb de poco firewire doorgelust naar mijn motu 828 en vanaf motu naar mijn daw.
de support van tc zegt dat ze niet kunnen garanderen dat de v-station goed werkt als ik hem zo doorlus via mijn motu.
raar want alle andere plugs in de poco werken perfect (bijv acces virus).
had ik trouwens wel willen weten voordat ik 250 euro uitgaf aan v-station.
heeft iemand ervaring met v-station voor powercore? wat zou het kunnen zijn?
ja ik heb laatste poco drivers geinstalleerd.
xphome, serv pack2, asus dualcore, 2,8 GHz,
als ik een loopje maak (bijv baslijntje) dan draait ie 2x dit loopje zoals het hoort dan komt er een pauze met wat vaag gerommel gedurende 2 bar of zo en dan pakt ie het weer 2 bar op om het verkeerde gedoe weer te herhalen.
als ik in cubase de solo knop uitzet voor de v-station dan blijft er een raar buzz geluid. kortom v-station werkt niet zoals gewenst.
ik heb de poco firewire doorgelust naar mijn motu 828 en vanaf motu naar mijn daw.
de support van tc zegt dat ze niet kunnen garanderen dat de v-station goed werkt als ik hem zo doorlus via mijn motu.
raar want alle andere plugs in de poco werken perfect (bijv acces virus).
had ik trouwens wel willen weten voordat ik 250 euro uitgaf aan v-station.
heeft iemand ervaring met v-station voor powercore? wat zou het kunnen zijn?
ja ik heb laatste poco drivers geinstalleerd.
xphome, serv pack2, asus dualcore, 2,8 GHz,