help: v-station voor powercore probleem

vipal

Ouwe rot
ik heb de v-station aangeschaft voor tc-powercore en hij doet het niet goed.

als ik een loopje maak (bijv baslijntje) dan draait ie 2x dit loopje zoals het hoort dan komt er een pauze met wat vaag gerommel gedurende 2 bar of zo en dan pakt ie het weer 2 bar op om het verkeerde gedoe weer te herhalen.
als ik in cubase de solo knop uitzet voor de v-station dan blijft er een raar buzz geluid. kortom v-station werkt niet zoals gewenst.

ik heb de poco firewire doorgelust naar mijn motu 828 en vanaf motu naar mijn daw.

de support van tc zegt dat ze niet kunnen garanderen dat de v-station goed werkt als ik hem zo doorlus via mijn motu.

raar want alle andere plugs in de poco werken perfect (bijv acces virus).

had ik trouwens wel willen weten voordat ik 250 euro uitgaf aan v-station.

heeft iemand ervaring met v-station voor powercore? wat zou het kunnen zijn?

ja ik heb laatste poco drivers geinstalleerd.

xphome, serv pack2, asus dualcore, 2,8 GHz,

gebrek aan bandbreedte. een enkele firewire poort kan niet zoveel shit aan (poco en ook nogeens je motu).
doet ie het ook als je alleen de v-station open hebt en geen andere plugs uit de poco?

vstation poco probleem

vstation poco probleem

hij doet het ook niet als ik alleen v-station gebruik

van alles gedaan (zie lijstje hieronder). op aanraden tc support. probleem blijft.

- poco op aparte firewire port in daw
- opnieuw install file gevraagd voor v-station, oude geuninstalled, nieuwe uitgepakt met stuffit (was advies van tc, maakt dat wat uit dan waarmee je uitpakt?) maar ok advies gevolgd, dus opnieuw v-station geinstalleerd
- geen andere firewire apparaten erbij dus geen hd op firewire
- zonder motu geprobeerd (de andere drivers fullduplex/multimedia gebruikt)
- met 6 x classic verb getest of er ram issue was. nee dus geen probleem met 6 x classic verb
- op vaio labtop met m-audio audiophile geprobeerd, zelfde shit

rare is dat alle andere poco plugs goed werken

iemand een suggestie?

rare is dat toen ik net V-station had het wel goed ging. net alsof het mis gaat op laatste to poco drivers

Back