[track] agus

schaapje

beeeeeeeeeeeeeeeeeh !
Hoi,

Ik ben de afgelopen week weer eens creatief geweest, en daar kwam dit resultaat uit:

http://www.knommel.com/ttt/agus.mp3 (9.8Mb)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

En alvast mijn excuses voor de omvang van de file, maar ik had een 192kbps mp3 nodig, en ik had geen zin om 'm 2x te comprimeren :)

Lekkeeeerrrrrrrr!

Welke spullen gebruikt?
Ga um thuis nog wel een paar keer goed beluisteren!

Klinkt zeer lekker, ik schrok alleen een beetje van het begin waar het af en toe net lijkt alsof de mix overslaat. In eerste instantie dacht ik dat het mijn mediaplayer is die hetzelfde doet als je een mp3 aan het afspelen bent en je gaat tegelijk een rar uitpakken..
Maar ik vindt hem uitstekend klinken echt lekker denk dat ik deze een keertje ga branden voor in de auto..

greetz :dj:

You've done it again Sheap-boy!

Lekker plaatje, goede kwaliteit.
Die basslijn met die sweep aan het eind is cooool!
De verschillende 'geluiden' blijven precies lang genoeg te horen en niet te lang, dat is prima.

Arv

zeker lekker nummertje.. lekker zweverig.. duimen omhoog !

super!!
de track zit gewoon strak in elkaar, hele vette beats/percussie/effecten

edit: ik luister nog een keer, dit is echt 1 van de beste tracks die ik hier heb gehoord :okdan:

Wat een goede track! Hij klinkt erg lekker maar wat ik vooral mooi vind is de overgangen.

De mix is goed. Een beetje te flets naar m'n smaak. De hihats mogen wel wat meer hoog. En die low drop hoor je nauwlijks terwijl die wel lekker is.
Toch even gekeken naar de mastering en hopelijk dat m'n versie interessant is om te horen. Wat me ook opviel is de ruis wat een beetje zonde is. :)

Hier staattie:
http://mmbase.dyndns.org/synthforum/agus_mastered_by_fuse.mp3

Origineel geplaatst door fuse
Wat een goede track! Hij klinkt erg lekker maar wat ik vooral mooi vind is de overgangen.

De mix is goed. Een beetje te flets naar m'n smaak. De hihats mogen wel wat meer hoog. En die low drop hoor je nauwlijks terwijl die wel lekker is.
Toch even gekeken naar de mastering en hopelijk dat m'n versie interessant is om te horen. Wat me ook opviel is de ruis wat een beetje zonde is. :)

Hier staattie:
http://mmbase.dyndns.org/synthforum/agus_mastered_by_fuse.mp3

staat je server weer uit, fuse?

vet schaapje!

Ja, ja, ik sluit me bij de medestanders aan. Mooie track, lekker lang en begint niet te vervelen, vooral dat stringdeel, dat doet het bij mij helemaal. De master van Fuse klinkt een stuk helderder, maar het origineel is zeker niet verkeerd. Jammer dat die strings aan het eind niet nog een keer terugkomen. Misschien bij de afronding dus even voor 6m10? 't is maar een idee.

Dit klinkt echt lekker!

Eerlijk gezecht niet wat ik had verwacht... ik had iets veeeeeel rustigers verwacht :)

Ik wil meer!

:okdan: dit is het betere werk !!! :okdan:

He maistro, complimenten. Inderdaad een van de beste tracks hier. De geluiden, de opbouw, het is gewoon goed.

vette track...ben het met zaphod eens dat ie nog beter zou worden als je de strings later nog eens een keer toevoegd..misschien zelfs een modulatie ervan de 2e keer...... dit moet je eens naar peacefrog sturen, die trekken dit soort trax erg goed

bedankt!

gebruikte gear: vrijwel alles van mijn gear list :) maar in het speciaal: drums= s2000 + adx1, string= jv1080, lead= juno106, bas=cz1000, formant sweep=micromodular, die ook dienst doet als externe lpf (low pass filter, niet lijst pim fortuyn !)

ja, dat laten terugkomen van die strings is een goed idee, dat ga ik er nog in gooien, en dan inderdaad de zooi een keertje nog beter masteren met wat meer hoog erin.

Back