[TRACK] Train in my Eye

ik zeg : clone records

Dit is echt Te Gek, waarom komen dit soort platen nou niet op de radio. Deze moet je echt uit zien te brengen.

Groetjes Synthfreak

Ik wil ook zo'n vriendin die spontaan zo'n tekst maakt en die dan ook nog wilt zingen!

Ik heb me met deze track niet alleen de krampen gelachen, ik vind 'm ook daadwerkelijk errug goed !!

Ik zou de productie nog wat aanpassen met oog op een radioversie en dan serieus aan de man gaan proberen te brengen. Dit kan een hit zijn.

Complimenten EN gelukgewenst !!!

Paul.

Chille vriendin... compleet gestoorde text met ditum psycho melodietje; lekker!

geinige track!

Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Ok, ik heb een mailtje gestuurd naar clone met de link naar het mp3-tje. Ik ben benieuwd of ik een reactie krijg.

Beter! suc6

Clone heeft het nummer beluisterd, maar Serge had geen belangstelling in het nummer.

Nochtans heb ik op een ander forum ruim 100 positieve reacties gehad, terwijl ze normaal altijd mijn muziek af zitten te kraken.

Ook op dit forum is iedereen er positief over.

Op de studentenvereniging waar ik op zit, zit het nummer nu gewoon in het standaard muziekassortiment waar het gewoon op te vragen is.

Dit nummer is deze maand in het maandblad van de vereniging verschenen omdat iedereen het zo gaaf vindt.

Ik weet zeker dat ik succes met deze plaat kan boeken.

Waar oh waar kan ik iemand zo ver krijgen, ook al moet ik zelf geld bijleggen, om dit uit te brengen???

heb je het nummer al naar andere labels gestuurd? kijk ook eens buiten nederland...gigolo records....Kid Goestings' Blacklabel, http://www.mentalgroove.ch/ etc.

Back