Voice Greetz!

Origineel geplaatst door FuzzyStone
2 pleia-wattuh? Is dat een compliment of een dreigement???;)

Een compliment. 8) Die associatie kreeg ik nu eenmaal. :dubbel:

ghehe... :D
half-life heeft nog altijd een zeer grote aantrekkingkracht op mij... top game! (incl. de opvolgers en mods) 8)

maar erm, kunnen we wellicht een VG van Sarrova-Q verwachten binnenkort dan? :)

* btw: zo te zien aan jouw'n 'handtekening' ben je ook wel een gamer... ik meen dat dat een aangepaste text is uit het spel 'Blood' (1 van Caleb's one-liners) als ik me niet vergis... "I love the smell of napalm in the morning"... maar dat geheel ff terzijde nutuulk... ;)

Euh... effe off-topic: "I love the smell of napalm in the morning" komt uit de klassieker Apocalypse Now, een heel bekende film. (maar ik speel wel graag games, dát klopt dus wel! ;) )

Voor de VG zullen jullie nog even moeten wachten, want ik ben juist een nieuwe studio aan het inrichten en al men apparratuur staat dus even aan de kant, beschermt tegen de verfspatten. :okdan:

post hem maar als ie af is...
dus.gif

Ik kan natuurlijk niet achterblijven :D

Ik kan natuurlijk niet achterblijven :D

..tja, het stelt niets voor, maar ik kan natuurlijk niet achter blijven he :)

Zonder enige vorm van trots presenteer ik dan ook de enige echte Ironfreq Voice Greet...
let niet op de opname'kwaliteit' :engel:

PS: Ik heb moeten cheaten en tijdelijk de stemmen van anderen moeten gebruikers, omdat ik ff niet mijn microfoon bij de hand had.. Ik zal een van de stemmen nog eens vervangen met m'n eigen :)

Laatst gewijzigd:
Hey gasten.

Eindelijk even tijd gehad, en men voice greetz zijn dan toch af.
(10.000X sorry voort laaaange wachten!!!)

Heb nu wel een probleempje: waar moet ik ze uploaden, want ik geraak er niet meer op!?

Greetz, SQ

Voicegroetjes

Voicegroetjes

Volgens mij staat die van mij al ergens gepost maar goed, kon hem niet 1,2,3, vinden.
Dus dan maar zo.

Attachments

• speakout.mp3
    240,7 KB · Bekeken: 67
Re: Voicegroetjes

Re: Voicegroetjes

Origineel geplaatst door Mostatic
Volgens mij staat die van mij al ergens gepost maar goed, kon hem niet 1,2,3, vinden.
Dus dan maar zo.

heb je dat beatbox zelf ingespeelt? :)

Back