Voice Greetz!

kan hier op het werk alleen de VG's luisteren die naar het forum zijn gestuurt als bij lage maar ik kan ze niet downloaden van af andere sites... cöt zooi en thuis nog geen i-net....

trak kan je ze converte naar .3pm ;)

Klasse hoor PjotrG & Ccode :)
Krijg spontaan de neiging Ome Bob in m'n speler te knallen nu.

Hij is nog niet klaar...ik ga nog een nieuwe maken .... want dat wavelab wilde maar niet....het is uiteindelijk wel gelukt iets op te nemen...maar niet zoals ik hem wilde hebben.....dus bij deze een very shitty greet(warning).....

de tekst mot je zelf maar uitvogelen...ik weet niet of ik erg verstaanbaar was....

http://members.chello.nl/~j_vanaerle/dsf.mp3

Ok dan, meer Greetz, goed gedaan Speady ;)

Maar nu wil ik meer horen, kom op heren... aan de slag :P

haha.. raggamuffin pjotrg.. en die van synthfreak is helemaal goed.. supertekst.. maar waar ken ik die vocal van.. ? Die van matt 2nd is minder te verstaan, maar dat hoort.. klinkt lekker.. en die sixtrack is helemaal meesters, wat maak jij eigenlijk gewoon buiten dit gespeel.. ik wil meer horen.. :{ :{

Naar het schijnt kan 6Spoor formules tevoorschijn toveren waar je bepaalde sounds mee krijgt... ;)

Synthfreak ook.. hoe doet ie dat? Die vocal van weird place called DSF is hetzelfde als uit een 'i like to watch' remix van korda.. of het orgineel.. ik weet het niet eens meer.. :)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Naar het schijnt kan 6Spoor formules tevoorschijn toveren waar je bepaalde sounds mee krijgt... ;)

The magic never stops... Voice greetz same thing... ;)

Origineel geplaatst door Tron
trak kan je ze converte naar .3pm ;)

gaat helaas niet Tron, lycos ligt er weer eens uit... wat tevens inhoud dat ik mijn nieuwe greet niet kan up-loaden...
who knows, maybe tomorrow... :erm:

Laatst gewijzigd:
Jep jameer maar zijn er geen nieuwe greetz meer.... is iedereen uitge creativeert of zo??? kom op jongens meer meer meer!!! en kan niet wachten op je nieuwe trak

Origineel geplaatst door 6 trak
ach vooruit... nog ff een kleintje:
Foyz Griet #5

hey deze klinkt bekend hmmm... ff denken ... a nu weet ik het je heb mijn muziekje gepikt ;)
de eerste tron cuffer haha hij is netjes :halleluja

Origineel geplaatst door krz
Synthfreak ook.. hoe doet ie dat? Die vocal van weird place called DSF is hetzelfde als uit een 'i like to watch' remix van korda.. of het orgineel.. ik weet het niet eens meer.. :)

Ik heb gewoon 2nd speech center gebruikt tikt een text en de computer spreekt dit voor je uit kun je dan in wave of MP3 formaat laten vertalen en klaar is je voice greet. Leuk deuntje eronder hoppakaatje.

Groetjes Synthfreak

P.S. 2nd speech center is vrij te downloaden op www.downloads.com

Thnx, ik was al aan het klote geweest met coolspeech, alleen hakkelt de beste man een beetje. Nu er nog achter zien te komen hoe 6trak het voor elkaar krijgt.. duitse vocals, vrouwelijke vocals.. :P

Nee hoor, ik wil nog gerust doorgaan. Vind dit wel lachen, maar eh... kunnen we niet nog een paar andere leden overhalen. Met meer dan 750 actieve leden mis ik toch wel een aantal groeten hoor :D

Enne 6Spoor, Ja heeft Q mij wijsgemaakt, maar er zal wel een waarheid inzitten ;) Enne, de groeten terug... Shit moet er vanavond nog maar eens eentje maken haha

ow plz! laat meer eerst ff die chaos in huis opruimen! :D

owk dan muffin, een nieuwe vandaag...koolio! en idd zit zeker waarheid in die story van Q ;)
baaj duh weej muff, het ledental is inmiddels alweer de 1000 gepasseerd duzz... des te meer redenen voor een ieder! :D

Ah Yeah! 8) denne Überknopfendreher melde zich... Q, oock u van den planne ene stemmen begroeting te gaen maeken?
...uiteraerd na het reeds uwen vertrekken te doen hebbe ontdean van denne rommels... :biertje:

Laatst gewijzigd:
Dit is echt wel een leuk draadje, Hier is nog zo'n Voice greet.:D

Groetjes Synthfreak

P.S. Zo'n CD met allemaal Voice greetz zou echt wel lachuh zijn

Back