Voice Greetz!

Nou ik hoor hier soms van die wilde verhalen...........! Ach ja het is klets maar het lult toch......:D

Groeten synthfreak

netjes synthfreak....neat lines

Your wish is my command Synthfreak... Ooit weleens een Patserige muffin gehoord :kroon:
Muffin From Da Yacht my fellas!!!

De motor, golven, en dtmf tonen komen zijn 1 patch van m'n NR3. Had er een 2 uur voor nodig, maar zonder deze patch, geen Voicegreet ;)

ze zijn weer fet jongens en Trak X-elent funk maat :D

hey pjotr g 's VG werk niet meer?!?!

[mening] Beste voor het forum: Synthfreak met the place to be
Meest origineel: denbrabander van sh101
Meest coole VG: PjotrG's Voice greet (jammer dat ie offline is)

Alle anderen zijn natuurlijk ook netjes....keep up the good work....
[/mening]

Count till now 34 verschillende VG's

Laatst gewijzigd:
AArgh, dies gaaf, die funk. Eigenlijk zou ik vanavond weer wat moeten proberen... zal wel in de ochtend worden als ik nog energie over heb :)
" Anders ... Overmorgen "

Hey 6 Trak en Muffin Man klinken goed man. Lang geleden dat ik zo'n inspirerend draadje hier heb gezien. Ga ook nog ff wat pielen.

Groetjes Synthfreak

P.S. SPEADY bedankt voor het compliment,[Mening] maar de mijne was zeker niet de beste.

Yo, eindelijk de tijd genomen om ze is allemaal te beluisteren.. En 6track spant de kroon! haha, die vg's van 6track zitten ook vol reclame voor zichzelf, moet kunnen hahaha..

Jaja, vanavond heb ik tijd, dan ga ik is even een voice greet in elkaar prutsen.. Kijken wat het wordt. hehehe

Definitie van een voice greet dat ie niet langer is dan 1 minuut?

Arv

Origineel geplaatst door Synthfreak
[Mening] maar de mijne was zeker niet de beste.

Voor het forum de beste....mooi als intro of iets dergelijks zo bedoelde ik het....mooie woorden...

Origineel geplaatst door Arveyman
En 6track spant de kroon! haha, die vg's van 6track zitten ook vol reclame voor zichzelf, moet kunnen hahaha..

Het is ook een groet van jezelf aan het forum of aan anderen op het forum...dus tja je eigen naam gebruikenm is dan wel handig...maar het hoeft natuurlijk niet.... arv ben benieuwd...

Ben gisteravond bezig geweest, maar wegens uitputtingsverschijnselen ;) heb ik hem niet af kunnen maken. Na het werk even tekstje verzinnen en puntjes op de i zetten :D

6Spoor, als we het tot een 80 minuten cd redden, is 60% met jouw greetz gevuld denk ik zo hahaa!!!

Kom op heren, spoor even je naasten op het forum aan welke nog geen voicegreet hebben gemaakt. Mis nog van ongeveer 725 man :D

SixPack 4-ever ??

SixPack 4-ever ??

Oké dan, wie houden er even die SixPack aan weerszijden vast, dan dreig ik hem zijn kop tussen zijn oren vandaan te stompen als ie niet heel snel vertelt waar die stemmetjes vandaan komen. Ik krijg ze bijna niet meer uit m'n hoofd, AAAAARRRGGGHHH !!!

Paul.:stupid

Re: SixPack 4-ever ??

Re: SixPack 4-ever ??

Origineel geplaatst door Paul Jenner
Oké dan, wie houden er even die SixPack aan weerszijden vast, dan dreig ik hem zijn kop tussen zijn oren vandaan te stompen als ie niet heel snel vertelt waar die stemmetjes vandaan komen. Ik krijg ze bijna niet meer uit m'n hoofd, AAAAARRRGGGHHH !!!
Paul.:stupid

Hier heb je er vast een: http://www.analogx.com/contents/download/audio/sayit.htm

Ik heb ooit eens hele goede text-to-speech software gevonden, maar mooi dat ik nu niet mer kan vinden. ARghh

zoek met google op text to speech ed.

Die sayit heb ik al, het gaat me meer om het accentloze Engels en Duits ..

????????????????

Paul.

Back