Voice Greetz!

:L Lachuh Almeros, is weer es wat anders... Maar zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je mag pas stoppen als je in hoeveelheid greetz 6Spoor voorbij bent geraced, en geloof me... die gaat hard :biertje:

Re: Vocoder

Re: Vocoder

Origineel geplaatst door Mikefoundahobby
Ik moet er eigenlijk ook eentje maken (sample groet), met mijn huis tuin en keuken SE-50 zucht....

Nahja...als het mensen lukt wat wazigs op hun voicemail te zetten...dan zal het ook wel lukken met een SE-50? Toch? :) Kommaarop!

Ok, met een stem van een beginnend violist,
en als mijn mama dit wist...
Ze zou me stoppen,
Deze greet op DSF te ploppen
Vals is het woord
Maar niet dat het me stoort
Enjoy en Ahoy
De trossen los... *D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ok, met een stem van een beginnend violist,
en als mijn mama dit wist...
Ze zou me stoppen,
Deze greet op DSF te ploppen
Vals is het woord
Maar niet dat het me stoort
Enjoy en Ahoy
De trossen los... *D

HAHAHAHAA... kewl...nou je doet je Nickname wel eer aan zo hoor <gggg> just kiddin. Misschien moet je je stem nog ff llaag shelven en dan wat harder zetten want ik versta niet echt wat je zingt helaas :(

Haha, ja moeten we aan werken... Maar is wat heftig mee gef*cked met effecten, om het smoezelig te houden. Anders hoor je te goed de kat die rond m'n stembanden springt ;)

Enne, als je me niet verstaat... Niet beledigt. Als ik niet m'n best doe verstaat niemand mij in het dagelijks leven. Komt niet veel meer dan een lage brom uit... Zal van het weekend wel even kijken of ik deze kan verwisselen met een beter piepstemmetje :D

Die van PjotrG doet het helaas niet meer. Dus als die nog even geplopped kan worden op DSF... Op het moment zitten we op nog maar 18 minuten en 32 hele seconden.

Heren, Dames en Hetten, spoor uw naasten aan. Wir brauchen ihren hilfe. Vullen die 80 minuten!!! :)

Re: SixPack 4-ever ??

Re: SixPack 4-ever ??

Origineel geplaatst door Paul Jenner
Oké dan, wie houden er even die SixPack aan weerszijden vast, dan dreig ik hem zijn kop tussen zijn oren vandaan te stompen als ie niet heel snel vertelt waar die stemmetjes vandaan komen. Ik krijg ze bijna niet meer uit m'n hoofd, AAAAARRRGGGHHH !!!
Paul.:stupid

[NastyLaughs]HEHEHEHE[/NastyLaughs]
Kinderen die vragen worden....heel hard geslagen :D
vooruit dan maar Paul, kijk maar ff in je PB...

...Aggro mannetje toch wel die Jenner 8)

Goed gedaan Arv... Nog maar 60 minuten en 20 seconden en dan hebben we een hele cd :)

Gisteren overigens alle files even gedownload en achter elkaar beluisterd. Omdat iedereen iets anders maakt heeft het me geen minuut verveeld bij het afspelen ervan.

ok dan arvey, nicely done! ...enne...dat heeft SH toch weer fijn geregeld!! :biertje:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Gisteren overigens alle files even.........beluisterd.
hehe kool idd Muffin, k'heb ze ook allemaal ff geplayed vandaag.
ik ben van plan om ff een webpage te maken met extended VG info..
we zitten nu op 18MB met een totale tijd van 19:16min,
dit is exclusief de greet van Pjotr (link nog steeds out of order...) :erm:

b.t.w. SH, wanneer kunnen wij allen de vernieuwde 'Den Brabander 2' verwachten? hehe :D

voice greet synthmann

voice greet synthmann

hallo allemaal,

hier dan mijn voicegreet,

groetjes synthmann=)

Laatst gewijzigd:
Back