/// Breakbeat - Gringo

Mtech

Stamgast
FLIgringo.jpeg

He

Nieuw stukje breakbeat ..

Moet maar ff luisteren of so ..

http://mtech.electronicz.nl/Gringo.mp3

:biertje:

Ok tja hoe zeg ik dit netjes Wauw heerlijk wat een lekkere track top gaat bij de mtech collection :) ALs ik dit hoor heb ik in mijn ogen nog een lange weg tegaan met mijn tracks hahaha maarja kom er wel hoop ik :erm:

Top gozer ben benieuw wat je van mijn trackie vind is een beetje easy maar vond hem zelf wel leuk.

Hey M-tech,

Ik kom net terug van Lowlands, vind dat jij daar volgend jaar op de line up mag staan.

Weer een aardige plaat, vind hm niet zo goed als Outlaw maar kan er zeker meer door!

Ga zo door!Q!

:)

Leuk nummertje opzich.

Persoonlijk mis ik iets en vind ik sommige geluidjes/sequence-jes niet helemaal mooi. Misschien moet 'k 't wat vaker horen?

Zelf had ik het misschien t/m 1:58 zo gedaan en dan die stijl zo gehouden (met wat kleinere wijzigingetjes) en misschien iets meer met stemmen (langere vocals), ofzo.
Maar da's persoonlijk, zoals ik al aangaf ;)

Bedankt voor je comments Zoidcity

Ik vind ook zeker dat tie wat mist .. Zit met een rapvocal te vogelen van Linkin Park.. heb ze al ff gemixed met zo n software dj tool ... klink voor mij erg fijn in de oortjes ..

Zit nog ff te klooien ..

Maar die vocal remix komt er zekers ..*D

laat wel ff weten waarneer het zover is

*D tis een beetje zo ver .. haha

http://mtech.electronicz.nl/Gringo (HighVoltage%20vocal%20remix).mp3

K zie dat de link fucked is.. kunt m ff kompleet copy en paste in de browser .. of ff wachten /// zet ik er latrer een goeie 1x klik link in ..

eerst ff pitten !

Adioz

:D Asjeblieft hoor: KLIKKIE

Maarre.. :) prettig nummertje! Heb nu nèt iets te weinig tijd om uitgebreid te luisteren & van commentaar te voorzien, maar ach.. alsof dàt boeit! :D

*D bedankt voor de link Zoidcity

Track is gewoon het zelfde gebleven .. met wat kale rapvocals eronder en heb nog wat kleine aanpassingen aan het einde gemaakt ..
Gisteren nacht met de koptelefoon gedaan .. hoor net dat de vocal wat raar loopt en mag wel wat fx hebben ..
Komt goed..

cheers

Back