reason vraagje

jeetn

Stamgast
Is reason echt alleen een programma op zich of kun je op 1 of andere manier bv vanguard in gebruiken.

Ik zou dit graag weten voor mijn aanschaf van een programma .

Als je met Vanguard een VST-instrument bedoelt, kun je die niet gebruiken met Reason. Reason kan geen externe synths sequencen en is ook geen VST-host (=platform waarop een VST draait).

Wat moet ik dan aanschaffen!reason heb ik net maar ik wil enkele tb-303 klonen gebruiken!Dit gaat dus niet lukken in reason?!?

Ableton Live!

Bijvoorbeeld... Offeh... Cubase, Logic, Sonar, etc., etc....

Succes met de 'aanschaf'.

Origineel geplaatst door jeetn
Wat moet ik dan aanschaffen!reason heb ik net maar ik wil enkele tb-303 klonen gebruiken!Dit gaat dus niet lukken in reason?!?

Enkele TB-303 klonen zeg je?? ReBirth... Is gratis, en te ReWiren naar Reason!! wat wil je nog meer...

een gevulde koek misschien?

Oh ja... ReBirth Click

Succes! ;)

Dat van rebirth wist ik al maar toch bedankt.
Ik werk met een losse pc zonder internet dus is rebirth niet echt een oplossing.
Wat nu!Ik heb er de kennis niet voor.....

Neem elke willekeurige sequencer met rewire en alle loopt sync.
Neem de meest eenvoudige versie van cubase bv. Je gebruikt dan wel 2 programma's, maar dan kun je wel doen wat je wil.
Anders moet je gewoon een ander programma gebruiken zoals ableton live of cubase/sonar/traktion.

goed idee deepfreak, de oplossing is zo simpel dat ik er nog niet aan gedacht heb.

je hebt mij in elk geval op een goed idee gebracht, Cubase SX is nu voor mij te groot en te omvangrijk om te gebruiken, plus erg kostbaar, maar met een lichtere versie kom ik wel in de buurt...

thanks

Back