Belgen help mij met reason

jeetn

Stamgast
Ik wil allereerst zeggen dat ik niets heb tegen nederlanders hoor,jullie zijn evenveel waard om hulp van te krijgen.

Wat ik wilde vragen!!!Zijn er mensen in west of oost vlaanderen die mij willen helpen bij het werken met reason aub?
Ik zou graag leren werken met dit programma,daar ik niet veel basis heb weet ik niet waar te beginnen!!!
Hopelijk zijn er bij mijn belgische medemensen personen die hiervoor openstaan.DANK U

P.S:Ik woon in Diksmuide.Ik kom zelf of omgekeerd.Verdere vragen,stel maar.

Er zijn verschillende sites met tutorials, en naar ik hoorde fantastische DVD's over dit programma te vinden. Heb je daar al naar gekeken? Ik heb een simpele tutorial uit de Computer Music een keer geprobeerd, en gelijk had ik het idee er achter grotendeels door!

Ik heb verschillende tutorials gezien hoor.Het probleem is dat ik gebrekkig engels heb....Begrijpt u....
Anders was ik al lang aan de gang kunnen gaan.Ik heb er wel iets van opgestoken maar ik heb wat live steun nodig als u mij begrijpt.

Ja bij gebrekkig Engels dan houdt het echt zo'n beetje meteen op wat dat soort dingen betreft. Maar goed, ik ben geen Reason expert, en ik heb geen auto.

Misschien kan dit draadje je alvast een beetje op weg helpen

Dit is al een goede link,dank u.

Ik hoop toch nog op iemand die mij les wil geven!Heb je het nog nooit gedaan geen probleem,probeer het....

de handleiding v reason 3 komt ook in het japans, duits, italiaans, spaans EN FRANS ! je kan ook de engelstalige manual erbij pakken en gewoon beginnen lezen, kom je een woord of term tegen die je niet begrijpt, raadpleeg dan een online vertaler of een simpele woordenboek. op wikipedia kan je veel jargon opzoeken. tis allemaal zo moelek ni

Dan gaat engels nog het beste gaan!Kheb de tutorial al doorgenomen maar veel heb ik er niet aan?kleine basis dit is alles!
Ik ben niet de snelste om iets te begrijpen zeker dat ik nog alles tergelijkertijd moet proberen te vertalen.

Ik hoop nog iemand te vinden die mij kan helpen.

Als je niemand vindt die les wil geven, kan je je altijd nog inschrijven voor de cursus Reason bij TRIX in antwerpen. Zie: website TRIX.

Ik heb er ook een cursus gevolgd, met name ableton live, en heb op korte tijd veel bijgeleerd. Daarom vind ik het een aanrader, ook al was het erg ver rijden met de trein... Maar dat wil je er misschien wel bijnemen?

PS: ik ben Belg, dus nu ben je geholpen :D

Kben blij dat er ook eens mensen reacties geven van de doelgroep die ik vooral wou bereiken!
Nu ja,bij trix kan je dit inderdaad en ik zou het er eventueel voor over hebben,ookal is het redelijk duur.
Het probleem is dan ook dat het telkens 2 uur rijden is,dit in combinatie met mijn job maakt het zeker onmogelijk!!!De kostprijs zou met de dure brandstof al snel naar 40 euro voor een les oplopen!Niet doen dus.

Trax in gent geeft geen reason lessen volgens dat ik zie.Dit zou dan wel weer doenbaar geweest zijn!

Toch zeer bedankt

Mochten jullie of een kennis mij persoonlijk kunnen helpen geef mij dan een seintje.Ik wil gerust tegen betaling.Of weet iemand nog waar ze lessen reason geven zeg het mij gerust.

De kreun kortrijk organiseert ook geregeld workshops reason.Kijk eens op www.dekreun.be.De prijs zal normaal niet hoog zijn.Ik heb eens een 3daagse workshop cubase gedaan en daar heb ik 75 euro voor betaald(nog eens 25 euro af van subsidies van stad kortijk zelf).En wat je er van opsteekt is onbetaalbaar toch.

Ik heb net op de site van de kreun gekeken en vind niets over workshop van reason!Jammergenoeg kortrijk zag ik wel zitten.Weet je het zeker van die workshops?!

Ik denk aan je setup tezien dat je een acidfreak bent!Das ook mijn choice!three o three van public energy is mijn favoriet allertijden!

Heb jij geen zin om mij wat bij teleren,zou ideaal zijn.Ik wil je gerust vergoeden hoor.Is het niet nodig des te beter!

Denk er gerust eens over na

Ik versta wat nederlands!antwerps zal ik wel een beetje verstaan zeker.mooi nedelands versta ik ook dus.

Zelfde land en toch zo anders!

Ik zoek verder.

Mensen laat jullie horen!Sta open om mij te helpen aub.niets voor niets!!!

Back