1e poging

bredend

Stamgast
Nou, lijkt me vrij duidelijk. Ik zat wat te klooien met mijn CS1x toen ik een idee kreeg. Dat nam ik op met mijn computer. Toen kreeg ik weer een idee, en dat nam ik ook op. Etcetera. Zonder metronoom, en de drums dus als laatste... :z

Het resultaat is een wazig experiment, maar van iets dergelijks wil ik wel een echte track gaan bouwen.

Het is de eerste keer dat ik iets opgenomen heb, en ik heb er niet veel aandacht aan besteed, zo'n twee uur. Maar vond het resultaat best schappelijk voor een 1e poging.

Afijn, bits volgens het mp3 formaat gerangschikt: hier

Nu klinkt het mp3tje helaas alsof ik het met mn webcammicrofoon heb opgenomen, maar ik heb het met een koptelefoon op mijn hoofd opgenomen, en raad dus aan het zo ook te luisteren.

Ik denk niet dat hij bedoelt dat hij het heeft opgenomen met een koptelefoon, maar dat hij het heeft opgenomen met een koptelefoon op zijn hoofd, zodat hij het heeft afgemixt op zijn koptelefoon.... daarom raadt hij je aan het met koptelefoon te luisteren...

Of zit ik nu helemaal verkeerd, bredend?

Origineel geplaatst door bredend ...met een koptelefoon op mijn hoofd opgenomen...[/B]

Dat zinnetje had ik er expres even bijgezet. ;)

Opname gewoon via line-out/in gedaan.

Back