Modular Madness

Hooihuis

Acta est fabula
Linkje van Matrixsynth.....

Dit is weer zo'n studio waar ze niet tevreden zijn met een Doepfer Basissysteem :D Hou die kwijldoekjes maar gereed; er zitten mooie foto's tussen!

Een van de grootste verzamelingen die ik ooit heb gezien. Maar nu ben ik ook niet veel gewend natuurlijk.

8D 8D 8D

Ferme Doepfer-wall dacht ik, en toen zag ik verder dat lekkere Korg MS-hoekje (met de hele familie present)... 8~

Origineel geplaatst door mono-poly
Die Technosaurus collectie is wel vet zeg.
Eigenlijk nog nooit uitegeprobeerd of gehoord; is Technosaurus heel goed ?

Als het waar is dat die Doepfer modules na 5 jaar uit elkaar vallen, dan heeft deze kerel straks een probleem 8o)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Als het waar is dat die Doepfer modules na 5 jaar uit elkaar vallen, dan heeft deze kerel straks een probleem 8o)
Het is niet alleen maar Doepfer in zijn rack..

en het valt niet na 5 jaar uit elkaar.. Alle synths hebben onderhoud nodig, zo ook doepfers.. Ze zullen na vijf jaar misschien wat kraken, maar verder zal het wel mee vallen. Ikzelf heb ook genoeg doepfer van 5 jaar oud.. niets mis mee.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het is niet alleen maar Doepfer in zijn rack..

en het valt niet na 5 jaar uit elkaar.. Alle synths hebben onderhoud nodig, zo ook doepfers.. Ze zullen na vijf jaar misschien wat kraken, maar verder zal het wel mee vallen. Ikzelf heb ook genoeg doepfer van 5 jaar oud.. niets mis mee.

:D I know; was ook niet serieus bedoeld......zit er zelf ook aan te denken om misschien een Doepfer systeem aan te schaffen. Ik denk voornamelijk aan control / logical modules als uitbreiding voor mijn semi modulars, maar ik moet me er nog eens in verdiepen; kijken wat ik echt goed denk te kunnen gebruiken. Het gevaar zit er in dat als ik eenmaal aan modular begin, er misschien geen houden meer aan is.

Re: Modular Madness

Origineel geplaatst door Hooihuis
Linkje van Matrixsynth.....

Dit is weer zo'n studio waar ze niet tevreden zijn met een Doepfer Basissysteem :D Hou die kwijldoekjes maar gereed; er zitten mooie foto's tussen!

Een van de grootste verzamelingen die ik ooit heb gezien. Maar nu ben ik ook niet veel gewend natuurlijk.

Dit is de de setup van Bakis Siros, een Griek.
Hij is tevens (een zeer actieve) moderator van de Yahoo Doepfer A-100 group list.

en klinkt als een natte scheet

ik ben al jàààààààren opzoek naar een synth die dat kan !!!!

en welke doepfer modules heb ik hier dan precies voor nodig ?

Origineel geplaatst door StiebZ
ik ben al jàààààààren opzoek naar een synth die dat kan !!!!

en welke doepfer modules heb ik hier dan precies voor nodig ?

Da's simpel, deze (klinkt erg overtuigend kan ik je vertellen!)

Attachments

• a666.gif
    a666.gif
    28,7 KB · Bekeken: 85
hoera !!

gelijk eentje van bestellen
wel benieuwd als je de feedback té ver openzet ...

:D

How low can you go !? :kont:

Ja! We hebben het kleine jongetjes niveau bereikt, poep, pies, scheet, piemel, drol.
Ik moest er toch wel om lachen.

Back