Zou iemand met een AN1x eens het volgende kunnen checken. Zitten de MIDI poorten wat dieper in de casing waarbij er aan de bovenkant zelfs een redelijke gleuf tussen het MIDI-board en de casing zit waardoor je zelfs internals kan zien ? (Hiervoor moet je van onder naar boven kijken om het te zien).
Ik heb zonet de batterij van mijn AN1x vervangen en nadat ik alles terug ineen stak, viel me op dat de MIDI poorten precies nogal diep zitten. Ik vind het vooral raar dat er een gleuf te zien is waar dus volgens mij ook stof naar binnen kan. Als ik tegen de poorten aandruk, lijkt alles wel muurvast te zitten. Ik kan me ook niet inbeelden dat ik iets losgemaakt heb daar bij het vervangen van de batterij, maar het is wel vreemd dat ik nu pas die opening zie. Anderzijds heb ik in al die decennia mijn synth nog nooit ondersteboven gezien
.
Ik zou hem natuurlijk ook weer kunnen openschroeven, maar dat zijn maar eventjes 37 schroeven die je moet losmaken en als dat niet nodig is, doe ik het ook liever niet.
Ik heb zonet de batterij van mijn AN1x vervangen en nadat ik alles terug ineen stak, viel me op dat de MIDI poorten precies nogal diep zitten. Ik vind het vooral raar dat er een gleuf te zien is waar dus volgens mij ook stof naar binnen kan. Als ik tegen de poorten aandruk, lijkt alles wel muurvast te zitten. Ik kan me ook niet inbeelden dat ik iets losgemaakt heb daar bij het vervangen van de batterij, maar het is wel vreemd dat ik nu pas die opening zie. Anderzijds heb ik in al die decennia mijn synth nog nooit ondersteboven gezien
.Ik zou hem natuurlijk ook weer kunnen openschroeven, maar dat zijn maar eventjes 37 schroeven die je moet losmaken en als dat niet nodig is, doe ik het ook liever niet.