Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hanz
Ok, veel succes met het verkopen voor deze prijs. Ik denk dat je minstens 300 euro te hoog zit, maar wellicht is er nog wel een nog meer hardcore liefhebber (dan reeds in deze thread te vinden) ... voor dat geld.![]()

Origineel geplaatst door R-ond
jezus wat en geld
kunje dit onderbouwen ...door bv te zeggen /waardoor die 1250 waard is ,..;
verzamelaars waaarde / ebay markt waarde ...uhh heb je ze ergens zien gaan voor 1250.- ...?
ik ben benieuwd
wist dat ie wel wat meer dan 6a7oo waard kan zijn ,...maar 500 erop
sc6 iig
en idd ist een mooie bak maar 1250.-
wat de synth liefhebber [lees gek] er voor geeft
il be watching![]()
...
[zonder schrijfouten hehe...
ik mag dit toontje hebben want ik moet mezelf feliciteren met mn
1000 ste post hoera![]()
![]()
...
![]()

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Die Oberheim is al eerder aangeboden door jou en blijkbaar niet verkocht en je jaagt potentiele kopers weg door niet eens op mail te antwoorden...zelfs al is het bod te laag dan zou je gerust mogen reageren...
ik mag dit toontje hebben want ik moet mezelf feliciteren met mn
1000 ste post hoera![]()
![]()
...
![]()
Origineel geplaatst door Ton
Alles een beetje op rij houden graag. Ben heftig op zoek geweest in het verleden naar SEM's en daar uiteindelijk in geslaagd. Ben wel gelukkig met het feit dat Ton direct in verband gebracht wordt met Oberheim.
Origineel geplaatst door mono-poly
Wanneer zak jij met die Source?
![]()
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
dat is een uithangbord..en ik wil cashen...plus ik reageer op iedere mail...zelfs al bieden ze een Euromeier...
Ik zak als ik een bod van 1100 euro krijg...
En Mono probeer eens een originele reactie te verzinnen, je valt in herhaling...
Ik snap die Ton en geef hem gelijk alleen hij reageert niet en dat was mijn punt..Ik vind dat een verkoper een andere houding mag aannemen ten opzichte van een koper..de meeste verkopers zijn zo walgelijk arrogant..dan denken ze dat ze zakelijk zijn...

Origineel geplaatst door mono-poly
Uhmm alleen nu kopen die source dus bieden gaat niet he.
En voor hoe veel zou jij die OB1 aanbieden als je hem van Ton over zou nemen?
Origineel geplaatst door Ton
Oei-oei-oei wordt een vervelend toontje. Kijk eens in mijn profiel over "zakelijk" gesproken.............![]()