Oberheim OB1 op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
let op je woorden; er is een Jezus Freak in ons midden

met alle respect trouwens: zeg ik ook vaak als ik iets mooi zie en eigenlijk zou willen kopen.........

Ok, veel succes met het verkopen voor deze prijs. Ik denk dat je minstens 300 euro te hoog zit, maar wellicht is er nog wel een nog meer hardcore liefhebber (dan reeds in deze thread te vinden) ... voor dat geld. :)

Origineel geplaatst door Hanz
Ok, veel succes met het verkopen voor deze prijs. Ik denk dat je minstens 300 euro te hoog zit, maar wellicht is er nog wel een nog meer hardcore liefhebber (dan reeds in deze thread te vinden) ... voor dat geld. :)

Bedankt Hanz, daar is een forum natuurlijk ook voor.

Als je van die zogenaamde Euro 300 de waarde van de reeds eveneens zeldzame MCV afhaalt is de OB1 eigenlijk niet eens zoveel te duur..............................:dubbel: :dubbel:

Origineel geplaatst door R-ond
jezus wat en geld
kunje dit onderbouwen ...door bv te zeggen /waardoor die 1250 waard is ,..;
verzamelaars waaarde / ebay markt waarde ...uhh heb je ze ergens zien gaan voor 1250.- ...?
ik ben benieuwd
wist dat ie wel wat meer dan 6a7oo waard kan zijn ,...maar 500 erop
sc6 iig
en idd ist een mooie bak maar 1250.-

wat de synth liefhebber [lees gek] er voor geeft
il be watching8D

ik mag dit toontje hebben want ik moet mezelf feliciteren met mn

1000 ste post hoera :halleluja :halleluja :halleluja ...:D [zonder schrijfouten hehe...:bekdicht:

Die Oberheim is al eerder aangeboden door jou en blijkbaar niet verkocht en je jaagt potentiele kopers weg door niet eens op mail te antwoorden...zelfs al is het bod te laag dan zou je gerust mogen reageren...

1000 ste post hoera :halleluja :halleluja :halleluja ...:D [zonder schrijfouten hehe...:bekdicht:

Een 1000ste post ( dan kom je toch niet meer aan muziekmaken toe........) is inderdaad een felicitatie waard!!!!!

Ik heb er zelfs met meer dan 6000 gezien op 't forum: die gasten doen volgens mij nix anders:doei:

Kuch... :engel:

Maar inderdaad, Ton, het was wel leuk geweest als je persoonlijk had gereageerd via email.
Ik doe namelijk nog wel graag iets anders, te weten: spelen op lekkere synthjes... ;)

kijk hij mag t best proberen en idd asje de midi kit eraf haalt matie wel 800 opleveren ,..kan allemaal
wat de synth-gek ervoor geeft ,..ik niet
ik wil ook graag 1100 voor mn cs30

iemand
bedankt ton je bent de eerste die me feli-ci-teerd
boehoe=(
ik wil m wel ruilen tegen mn cs30

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Die Oberheim is al eerder aangeboden door jou en blijkbaar niet verkocht en je jaagt potentiele kopers weg door niet eens op mail te antwoorden...zelfs al is het bod te laag dan zou je gerust mogen reageren...

Alles een beetje op rij houden graag. Ben heftig op zoek geweest in het verleden naar SEM's en daar uiteindelijk in geslaagd. Ben wel gelukkig met het feit dat Ton direct in verband gebracht wordt met Oberheim.

Lieve Ron...je bent idd vaak aanwezig en ik lees jouw post altijd met plezier...altans tot de tweede zin want het is zo,n ontzettede gaga...ik wil het zo graag lezen maar fuck het is zo vermoeiend, terwijl je altijd interessante dingen te melden hebt...Doe het SF een plezier en hou op met te sms'en....

Origineel geplaatst door Ton
Alles een beetje op rij houden graag. Ben heftig op zoek geweest in het verleden naar SEM's en daar uiteindelijk in geslaagd. Ben wel gelukkig met het feit dat Ton direct in verband gebracht wordt met Oberheim.

Ton.....even op z'n Eindhovens...: wilde gij da ding nou verkopen of hoe ist.....met andere woorden...wil je proberen te cashen of een reeel bod accepteren....en die MCV is geen 300eu waard...en ik breng je eerder in verband met die gast die iets te koop heeft maar te lui is om terug te mailen...sorry dont be offended

Origineel geplaatst door mono-poly
Wanneer zak jij met die Source?

:duivels:

dat is een uithangbord..en ik wil cashen...plus ik reageer op iedere mail...zelfs al bieden ze een Euromeier...
Ik zak als ik een bod van 1100 euro krijg...
En Mono probeer eens een originele reactie te verzinnen, je valt in herhaling...
Ik snap die Ton en geef hem gelijk alleen hij reageert niet en dat was mijn punt..Ik vind dat een verkoper een andere houding mag aannemen ten opzichte van een koper..de meeste verkopers zijn zo walgelijk arrogant..dan denken ze dat ze zakelijk zijn...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
dat is een uithangbord..en ik wil cashen...plus ik reageer op iedere mail...zelfs al bieden ze een Euromeier...
Ik zak als ik een bod van 1100 euro krijg...
En Mono probeer eens een originele reactie te verzinnen, je valt in herhaling...
Ik snap die Ton en geef hem gelijk alleen hij reageert niet en dat was mijn punt..Ik vind dat een verkoper een andere houding mag aannemen ten opzichte van een koper..de meeste verkopers zijn zo walgelijk arrogant..dan denken ze dat ze zakelijk zijn...

Oei-oei-oei wordt een vervelend toontje. Kijk eens in mijn profiel over "zakelijk" gesproken.............:(

yooh ralph gewaardeerde knoppen collega
had je nog intresse in de manuals van arp...?
- ff op deze manier

mn pb is vol / byna

dees duidelijk hey...
komop manne help die ton van zn ob af hij heeft net een semmetje aangekocht
en geld nodig ook duidelijk toch
[ik zou met minder genoeg nemen ,..weet niet watie allemaal al aangeboden heeft gekregen ,...?]

:Z :Z :Z
dit draadje wordt saai

Origineel geplaatst door mono-poly
Uhmm alleen nu kopen die source dus bieden gaat niet he.
En voor hoe veel zou jij die OB1 aanbieden als je hem van Ton over zou nemen?

Mensen sturen me regelmatig een mail met een bod..ik wil hem niet veilen wegens mijn eigen strategie...Ik zou die OB1 voor een mooi bedrag aanbieden omdat ik prijzen maak die internationaal tot zijn recht komen...Holland heeft een ander prijspeil...Ik geef die Ton wel gelijk hoor met zijn prijs alleen hij is te lui om terug te mailen ook al is het bod te laag...dat was het punt

Origineel geplaatst door Ton
Oei-oei-oei wordt een vervelend toontje. Kijk eens in mijn profiel over "zakelijk" gesproken.............:(

Nou is echt niet vervelend bedoeld...ik geef je gelijk met je prijs alleen ik geef jarenlange Marktplaats ervaring weer en ik vind het hoogst vervelend als mensen niet terugmailen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back