Oberheim OB1 op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ralph wij weten ondertussen allemaal wat er gebeurd als jij die OB1 ga kopen.
Dan staat die binnen een week voor 1500 te koop!
Dus ga nou niet vervelend en bijdehand tegen Ton lopen doen.
Die OB1 is te duru ja maar niet 2 keer de normale prijs wat wel het geval met je Source is.
Ik hoop dat Ton met de prijs kan zakken en dat een echte liefhebber van het forum de nieuwe eigenaar van dit beestje word.

Grtz,

De SEM lover. :luv:

ton je profiel veraad dat je hoofd inkoop bent
[van verkopen heefte ie minder ,...verstand...]

doe je voor je brood ? hoofd inkoop techniek :D
yoke
:halleluja mooie bak -ik zeg 850.-eu mooie prijs

Denk dat ik nog even wacht met het aanbieden op MP van de ARP Quadra en de MemoryMoog..........volgens mij breekt dan de pl......uit op Synthforum. Is ook de reden dat ik in dit geval alleen voor MP gekozen heb. Mijn vrouw schrok van de mailtjes erover. Over een secretaresse kan ik (helaas) alleen overdag beschikken om o.a. mailtjes te beantwoorden

Jongens, jongens hou je toch eens in........nee ik wil GEEN moderator worden

Origineel geplaatst door mono-poly
Ralph wij weten ondertussen allemaal wat er gebeurd als jij die OB1 gaqkopen.
Dan staat die binnen een week voor 1500 te koop!
Dus ga nou niet vervelend en bijdehand tegen Ton lopen doen.
Die OB1 is te duru ja maar niet 2 keer de normale prijs wat wel het geval met je Source is.
Ik hoop dat Ton met de prijs kan zakken en dat een echte liefhebber van het forum de nieuwe eigenaar van dit beestje word.

Grtz,

De SEM lover. :luv:

Ik zeg toch ook niet dat ie te duur is...heb je dislexie???...en over vervelend doen tegen Ton..Ik geef slechts mijn mening en dat is een gevleugelde uitspraak van jou, jij gaat er prat op dat je hier altijd maar alles kan ventileren...ik druk me de laatste tijd vrij relaxed uit...Het zou idd kunnen dat ik hem voor meer weer zou verkopen...dat is de beloning voor risicos te nemen..ik heb er ook vaak langsgepist...Ik heb hem denk ik het hoogste bod van allemaal gedaan...Dat vergeet jij dan ook wel weer eens...

Origineel geplaatst door Ton
Denk dat ik nog even wacht met het aanbieden op MP van de ARP Quadra en de MemoryMoog..........volgens mij breekt dan de pl......uit op Synthforum. Is ook de reden dat ik in dit geval alleen voor MP gekozen heb. Mijn vrouw schrok van de mailtjes erover. Over een secretaresse kan ik (helaas) alleen overdag beschikken om o.a. mailtjes te beantwoorden

Jongens, jongens hou je toch eens in........nee ik wil GEEN moderator worden

Zet ze gerust hier te koop...dat levert vaak een goede koper op en je krijgt er vast nette prijzen voor...

Dit forum is om je mening met anderen te delen.
Dat is dus wat ik gedaan heb en mischien heb je wel het hoogste bod gedaan aan Ton.
Ik weet een andere liefhebber die zo ver ik weet ook een net bod heeft gedaan via de mail.
En nee dat ben ik niet zelf want ik heb al een mooie Oberheim thuis staan.

ik heb een maxi korg 800dv te koop...die valt wat mij betreft in de zelfde categorie als de OB1...

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Qua prijs?

(wel knap trouwens deze thread-hijack......om vervolgens een totaal andere synth aan te bieden)

O ik wou hem niet hijacken...ik dacht OB1,800DV beetje the same league...hij kost 950eu

Origineel geplaatst door Jena_mu6
en dat is ook 200 te duur..............

Ok..mischien maar ze zijn vet zeldzaam en ik heb m,n minikorg 700s voor de door jou voorgestelde prijs verkocht..dus de 800dv gaat zeker hoger eindigen

950.-

950.-

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
O ik wou hem niet hijacken...ik dacht OB1,800DV beetje the same league...hij kost 950eu

is wel een heledikkuh hoor dus eigenlijk denk ik zelfs qa sound meer dan de ob 1
maar zeldzamer ...ik heb m ook gehad en is eg een apart beesie ,..die ringmod die daar op zit 2x whaaaaa

zet je speakers wel maar vast ....haha
[ralp is dit de oude van dob...dus mijn oude is wel in org. staat dan dat wel
is een perfecte bak om bv een as mod kit op te zetten ,..elk onderdeel zit een los printje voor onder de motor kap....
maar t ging over de obie hier

ik denk dat de ob en dv 800 in de zelfde prijsklasse liggen 7a800+
maar goed sound wise zijn ze heeeel anders ,... :halleluja

en rustig aan een beetje boys ...kganet eten ,..krijg maagkrampjes van dit,...;en jeuk in mn portomonee!!!

:smeris:

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik zeg toch ook niet dat ie te duur is...heb je dislexie???...]

[nee ik ,... *D ]
, jij gaat er prat op dat je hier altijd maar alles kan ventileren...ik druk me de laatste tijd vrij relaxed uit...Het zou idd kunnen dat ik hem voor meer weer zou verkopen...dat is de beloning voor risicos te nemen..ik heb er ook vaak langsgepist...Ik heb hem denk ik het hoogste bod van allemaal gedaan...Dat vergeet jij dan ook wel weer eens... [/B

touche",...:engel:en zo is ralph ook wel weer ,...niet te zuinig met bieden ,..hihi
[ralph ik pb je wel ff over de dv800 ik heb hier iemand die evt geintreseerd is ,...]
:halleluja over en uit

kan iemand me voortaan even wat eerder waarschuwen als het weer op ruzie uitloopt? leuk!

ik heb wel eens een ob1 voor 300 gulden gekocht, of 350. ik vond het een kutbak eerlijk gezegd en 1250 euro is zwaar overtrokken. daar koop je wel wat anders leuks voor. en eerlijk gezegd kan ik snappen dat niet iedereen even weg is van tons toon. het zou mooi zijn als iedereen die gewoon iets voor veel geld wil verkopen (niks mis mee)eens zou ophouden met die doorzichtige lulverhalen eromheen. zal mij beniieuwen ton, wat die memorymoog straks moet gaan kosten.

Origineel geplaatst door Leo
kan iemand me voortaan even wat eerder waarschuwen als het weer op ruzie uitloopt? leuk!

ik heb wel eens een ob1 voor 300 gulden gekocht, of 350. ik vond het een kutbak eerlijk gezegd en 1250 euro is zwaar overtrokken. daar koop je wel wat anders leuks voor. en eerlijk gezegd kan ik snappen dat niet iedereen even weg is van tons toon. het zou mooi zijn als iedereen die gewoon iets voor veel geld wil verkopen (niks mis mee)eens zou ophouden met die doorzichtige lulverhalen eromheen. zal mij beniieuwen ton, wat die memorymoog straks moet gaan kosten.

Ik hou ook niet van Biturbo's, Murachiello's en 911's
Ik hou ook niet van huizen aan het strand
Ik hou ook niet van Katja, Sacha etc
Waar zou dat nou aan liggen???

Laten we maar overgaan tot de orde van de dag.

Wat het ook wordt: ik hou jullie op de hoogte of ik 'm verkocht heb, voor hoeveel maar NIET aan wie.

Heb trouwens 3 andere foto's bij de ad gezet maar dat hebben jullie natuurlijk al lang gezien net als die sportauto's, mooie vrouwen en mooie huizen

greetz to you all !!!!

Origineel geplaatst door R-ond
ik mag dit toontje hebben want ik moet mezelf feliciteren met mn

1000 ste post hoera :halleluja :halleluja :halleluja ...:D [zonder schrijfouten hehe...:bekdicht:

Maar schrijffouten is toch niet goed gespeld.....

thnx wordt aan gewerkt

thnx wordt aan gewerkt

hey scherp :Z

stelletje ZEIKERDS! :D

ff meezeiken:
RalpvanZ. kvind het nog steeds erg jammer dat de Ibanez' 400 en 405 niet mijn kant zijn opgekomen sniksniksnik

mocht je ze weer binnen hebben in dezelfde prijsklasse (of iets meer.. maarre niet teveel meer ;) ) dan weet je me te vinden :)

zeikmodus weer off.! :D

nu weer ff lachend de draad verder goed doorlezen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back