rs7000 pricedrop?

TraiZor

Ouwe rot
De rs7000 is dus sinds vorig jaar in prijs gestegen! begin dit jaar had ik 'm voor ~€1350 gezien bij thomann volgens mij, en nu is ie zo'n €1500!
Ik heb ff nagevraagd bij I4-muziek en ze zeiden inderdaad dat yamaha stilletjes de prijzen verhoogd hebben.

Mijn vraag is eigenlijk of muziekapparatuur in prijs daalt aan het eind van het jaar, want volgens mij hebben ze gewoon de prijs verhoogd zodat ze aan het eind van dit jaar kunnen stunten met de prijs, en op de HCC dagen.

En betreft die update: zou ik niet beter eerst kunnen wachten tot die update uit is? Want misschien moet je er extra voor betalen (net zoals ze bij de A3000 deden).

En gaat de RS7000 concureren met de MC909 in prijs, of gaat dat niet zo snel?

staat de rs7000 op de HCC dagen? das nieuw voor mij...

Origineel geplaatst door krz
staat de rs7000 op de HCC dagen? das nieuw voor mij...

Info:
http://www.muziekeiland.nl

Vorige keer dat ik er was zag het er leuk uit. Nog een aantal synths gekieteld. Maar wat daar te koop is kun je ook gewoon in de winkel halen. Of je moet een mazzeltje hebben met de prijs. :)

[OT]
De HCC dagen zelf vind ik behoorlijk minder. Vroeger altijd veel geweest en misschien als je jonger bent dat de techniek je meer aanspreekt. Nu is het dozenschuiven,pr0n CD's en M$ stands. Wel dat je leuke aanbiedingen zoals 100Gig HD's etc kunt scoren voor een lagere prijs dan in de winkel. Maar de marges zijn tegenwoordig zo klein dat je al behoorlijk duur moet kopen om veel uit te sparen.
[/OT]

Maar wat Yamaha nou van plan is met die RS7000. Zou het niet weten. Misschien is de kostprijs van die dingen wel teveel gestegen. Of ze proberen meer te verkopen door hem duurder te maken. (klinkt raar, maar soms werkt zoiets wel)

Tja, ik denk zelf dat het komt door de economische mayonaise waarbij de onderdelen gewoon wat duurder worden, er weer een tik inflatie is bijgekomen en Yamaha daardoor genoodzaakt is de prijs wat op te hogen.

Vroeger koste een Triton 4500 gulden, tegenwoordig is hij dacht ik een duizendje of zes in guldens.

thomann heeft bijna al z'n prijzen omhoog geschoven.....en tegenwoordig hebben ze ook dat systeem dat je de BTW per land er al bijgerekend ziet....dat wil ook wel eens beetje schelen.... de euro etc. is ook deels oorzaak van het rechttrekken van prijzen internationaal gezien.....

het OS van de RS7000 kan geflashed worden, dus gewoon OS downloaden van yamaha website en via flashcard installeren in de RS7000, geen gepruts met EPROMS dus

Ik heb vernomen in de muziekwinkel dat prijzen terug gaan stijgen vanaf 8 november. Dit geld voor de Yamaha, overige merken weet ik niet maar veronderstel dat Roland ook wel volgt dan

Back